Losse of vaste col? |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
https://www.bergeredefrance.nl/mag-20-n-03-pull-col-chale.html
die opgerolde cirkelvormige gebreide boa noem ik gewoon 'nen hoge col' in de link hierboven staat er een goede foto van DE sjaalkraag. |
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
trui met sjaalkraag
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor jullie voorbeelden. Zoiets ga ik eens uitproberen voor mijzelf. De trui voor mijn vader is al zover af dat hij in elkaar zit en er een halsboord op zit. Hij is het type dat zijn nek tot aan zijn kaken rondom in wil kunnen pakken. Langzamerhand raakt de puzzel opgelost met veel fantasie en gepieker.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
--
Col is mislukt! Er komt geen nieuwe poging meer! Woest! Sorry... even stoom afblazen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer dat het niet gelukt is,maar daar hebben we allemaal wel eens last van ,maar wel zonde van je werk ,maar het was goed bedoeld .
Zijn er geen losse collen meer te koop met een soort " slabbetje " aan de voor en achterkant die je zo over je hoofd kunt trekken en dan de flapjes onder de trui kunt stoppen ? |
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer dat het niet is gelukt, Kamilla... Inmiddels is de woede hopelijk al een beetje gezakt. Sterkte ermee!
|
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, Mutti, die ken ik ook en die kun je volgens mij nog wel gewoon kopen. Zou ook een optie voor Kamilla zijn.
|
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
In het telefoongesprek naar mijn vader heb ik jullie suggestie ook al gegeven. Hij vond dat prima.
Behalve een losse col bestaat er ook nog de mogelijkheid om een mooi T-shirt met lange mouwen en col onder de trui of zelfs onder zijn overhemd te dragen. Hij is nogal kouwelijk dus de diverse laagjes zijn alleen maar positief in zijn geval. Hij is wel erg principieel: geen synthetische materialen. Maar daar vinden we wel wat op. De boze bui is inmiddels overgedreven... |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nu de boze bui overgedreven is, mag ik dan vragen wat er mislukt is aan de col ?
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |