Babykamer |
Reageer |
Autheur | |
Anniquea
Newbie Lid sinds: 06 November 2019 Locatie: Aalten Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 November 2019 om 09:31 |
Hoi allemaal,
ik ben een beginnend haker. Heb net een grote granny square deken af. Ik zou graag voor de babykamer een set haken van verschillende delen. zoals de babydeken, 2 luiermandjes, een kussen voor op de schommelstoel en een grote deken. Dit zou ik graag allemaal in dezelfde stijl maken. iemand een idee welke patronen ik kan gebruiken en welk garen?
ik ben beginner, dus beschrijving vind ik nog makkelijker dan getekende patronen. Google brengt me alleen bij Dendennis, dit vind ik een leuk pakket, maar zou liever iets zonder koppen maken (en dat is een dure oplossing) Alvast bedankt!
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat ge toch losse dingen zult moeten zoeken, want kant en klare bij elkaarpassendebabykamerpatronen bestaan er volgens mij niet.
Misschien de 'links' hier op het forum efkes uitpluizen en anders op pinterest zoeken. |
|
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2353 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoek een leuk grannypatroon. Voor alle rechthoekige dingen kun je dan hetzelfde patroon gebruiken.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ja of kijk op marktplaats, vroeger had je van durable van die kleine boekjes en daar stonden vaak bed-sets in. En omdat het ouder en
gedateerd is, is het nu al weer in de mode. Met andere kleuren kom je dan vaak een heel eind
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er zijn een stuk of drie bladen met haak- en breipatronen voor baby's. Die kun je in tijdschriftenwinkels inkijken of er iets voor je bij zit. Heb je de titels, dan kun je op internet zoeken naar oude nummers met de spullen die je zoekt. Op marktplaats zijn er misschien ook patroonbladen te vinden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |