Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 16:52
[QUOTE=Magtelt] Ik ben niet gefrustreerd, ik ben alleen te lui om naar zolder te lopen en een stapel Andrea's door te nemen voor de hangmat. Ik heb bijna alle Nederlandse nummers en dat zijn er teveel om moeite te doen voor iemand die ik niet ken.



nou Magtelt dat is toch een kleine moeite voor de medemens....waar hebben we het over??????

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 17:04
Over begrip voor elkaar en dat we hier geen bibliotheek zijn Handshake
Maar goed ik vind het rot als een nieuw lid wegblijft door de gebrekkige communicatie op een forum. Dat is echter niet aan ons om dit maar steeds in rechte banen te leiden. Dus de lp blijft maar draaien en blijven wij verzoeken om eerst een welkoms mail te zenden voordat iemand gelijk kan posten en vragen. Nu komen wij als oud gedienden steeds als vervelende mensen die geen nieuwe leden willen hebben in hun commune (wat zo ver van de waarheid staat, iedereen is welkom en zeer graag)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns