Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

heeft iemand...

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: heeft iemand...
    Posted: 05 November 2012 om 16:12
http://www.bergeredefrance.co.uk/index.php/origin-05-01-merinos-veste-longue.html

Vind deze te gek maar kan niet vinden uit welk boek het komt etc. 
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 17:00
hij is schitterend maar ik kan je helaas niet helpen.
succes met het zoeken.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 17:12
Kan je geen contact op nemen met bergere de france en vragen in welke boek het stond of ze jou er aan kunnen helpen
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 17:41
volgens mij is het de bedoeling dat je het garen daar koopt en dan krijg je het patroon erbij

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 September 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 309
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 18:15
Rechtsonderin bij het garen staat ook het boek vermeld: origin 005 - patterns in english:
Back to Top
Saartje76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 235
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saartje76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 19:07
Klopt; je kunt het patroon in het Engels kopen via deze site.
Ik heb best wel wat boeken van Bergère maar ik heb deze nog niet eerder gezien.
Wel een prachtig vest trouwens!
Groeten, Saartje
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 07:55
moet je even bij m + m wolpost navragen, die hebben losse patronen van bergere france en ook de wol als je dat zou willen
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 08:02
Volgens mij staat hij in de MAG origin 005
Dat is wat doorgegeven word in de winkelwagen
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 13:09
wat ik zag is dat je voor 1 patroon ruim 5 euro moet neertellen, tezamen met duur garen wordt mij dat te gek met een bijstandje... Maar dank allemaal voor het meedenken.
Chantal, ik ga daar even kijken, dank!!
Back to Top
Saartje76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 235
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saartje76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 18:43
Het is niet 1 patroon; het is een boekje met meerdere patronen voor hun exclusieve soorten garen.
Maar het blijft nog steeds 5 euro natuurlijk.
Groeten, Saartje
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2012 om 08:04
hmmm dacht dat ik 1 patroon kreeg bij die bestelling incl. garen :)
Zag ergens op de site dat een boek(je??) bestaat uit 100 patronen. Dan is het zeer de moeite waard :)
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 90
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2012 om 17:05
100 lijkt me wat veel, je kan trouwens op de site kijken welke patronen erin staan, dan weet je of het de moeite waard is.  De grote boek zijn altijd veel meer patronen en die bestaan ook in het nederlands maar die kostte volgens mij ook maar de helft... Als je hen een mailtje stuurt sturen ze je zowieso gratis een catalogus op in het nederlands, en dan krijg je ook de reclame van nieuwe boekjes thuisgestuurd...   
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2012 om 19:57
Op de site zag ik dat staan van die 100 patronen, verzon het gelukkig niet zelf ;-)

Creations NIEUW 2012/2013 patronenboek Bergere de France en stalenboek

In deze nieuwe catalogus vind je meer dan 130 patronen, voor hem en haar en groot en klein. Warme truien, vesten met kabelmotief, zachte creaties voor de allerkleinsten, prachtige poncho's en grappige truien voor de kids. Natuurlijk is er ook aandacht voor de accessoires, zoals mutsen, sjaals en handschoenen. Naast veel breipatronen staan er ook leuke haakpatronen en borduurpakketten in.


Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 90
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2012 om 16:37
nee das waar, het patronenboek 12/13 heb ik wel en daar staan er heel veel in... Deze zijn van die kleine boekjes die af en toe uitkomen... Dat zijn dan speciaal voor bepaalde patronen en daar staan er veel minder in... 
Back to Top
Saartje76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 235
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saartje76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2012 om 16:55
Het is inderdaad een speciale uitgave voor hun nieuwe garensoorten.
Dat vest wat je hebt uitgezocht vind ik wel de mooiste.
Je kunt met de pijltjes naast de balletschoen wel alvast alle patronen in het boekje bekijken! Heeft Renske het niet te koop?
Groeten, Saartje
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2012 om 18:35
Ik ga eens kijken :D Mijn beurs kan het eigenlijk niet aan maar ja, met zo'n vest heb ik wel jaren plezier haha
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns