Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

toystory

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Martienewien View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2013
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Martienewien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: toystory
    Posted: 08 Maart 2013 om 19:01
Hallo allemaal, wie heeft er een patroon van de toystory-figuren???
When nothing goes right, go left.
Bekijk ook eens mijn facebooksite; Kapitein Haak
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 19:07
Alle newby's welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 21:36
breien haken naaien punniken borduren kleuren vilten.....
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2013 om 21:39
na heel lang zoeken, diep graven en flink google heb ik een patroon voor je gevonden. Ik weet het, het is engels en niet een van de makkelijkste. Als je er niet uit komt, wil ik je best opweg helpen
Succes!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Martienewien View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2013
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Martienewien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 08:53
Tja sorry hoor mensen..... ik bedoelde haakpatronen. En nee, ben geen beginner.
When nothing goes right, go left.
Bekijk ook eens mijn facebooksite; Kapitein Haak
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 11:22
Geen beginner in het haken, maar wel nieuw op dit forum. Als je het hele verhaal van mij doorleest, zie je dat je e-mailadres niet in je profiel staat, dus we kunnen je wel links doorgeven maar geen patronen mailen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Martienewien View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2013
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Martienewien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 13:39
Hallo allemaal, ik ben inderdaad nieuw op het forum, maar haak al veel langer. Ik denk dat ik nu te berichten ben via de mail. Voor mij ook allemaal even wennen hoe dit werkt! Dank allemaal voor de (soms niet al te opbouwende) kritiek. Ik leer er weer van.
When nothing goes right, go left.
Bekijk ook eens mijn facebooksite; Kapitein Haak
Back to Top
Martienewien View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2013
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Martienewien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 15:16
Ik heb weer een tip van iemand gekregen.... heb ik nu mijn mailadres zichtbaar?????
When nothing goes right, go left.
Bekijk ook eens mijn facebooksite; Kapitein Haak
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 16:49
Ja hoor, je mailadres is voor ingelogde hobbydozen zichtbaar. En niet beledigd zijn over niet al te opbouwende kritiek. Als je hier langer meedraait zul je merken dat men soms wel een beetje kribbig kan worden van alle gevraag, maar in het algemeen zijn we de behulpzaamheid zelve. Ik kan je trouwens niet helpen, heb geen flauw wat het is dat je zoekt. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 17:00
en wat mij betreft: ik ben flauw, maar heb het hart op de goede plaats. Fijn dat je met de gekregen informatie wel wat gedaan hebt en je er de vruchten van zal plukken.
Helaas kan ik je niet helpen met toy-story.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 18:51
Ik vond dat ik me best wel ingehouden had.

Kijk je bent niet de eerste of enige die het forum opkomt na inschrijving en meteen naar patronen gaat vragen. Er staat wel overal "gratis patronen" maar dat slaat op de Dropspatronen van de hobbydooswinkel. Wij zijn een forum oftewel panel, wij praten over handwerken en nog veel andere onderwerpen en we geven advies en helpen met moeilijke patronen. Maar we krijgen er wel eens genoeg van dat mensen denken dat wij een snelbuffet zijn voor patronen.

En dan pissig worden als ik mijn welkomsttopicje knip en plak in plaats van telkens weer het verhaal van het e-mailadres te typen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns