Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon penguin en dolfijn

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
twinscor View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2014
Locatie: Waddinxveen
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer twinscor Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon penguin en dolfijn
    Posted: 09 Augustus 2014 om 00:13
Wie heeft er voor mij een patroontje van een dolfijn en een pinguin
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12092
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2014 om 00:22
een pinguïn is hier zeker al voorbij gekomen.
Als je op de knop zoeken klikt en dan pinguïn intikt en onderwerpen aanvinkt, dan kom je er gegarandeerd een tegen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12092
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2014 om 00:28
en als je bij meneer google dolfijn gratis haakpatroon intikt geeft hij jou zeker en vast ook wat
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2014 om 01:01
Jeetje, heb je eigenlijk de eerdere 'hulpverleners' al eens bedankt voor hun raad? En hoe is het met je vorige project afgelopen? 't Is niet zo stimulerend om je te helpen, hoor, als je alleen komt om vragen te stellen en daarna niets meer van je laat horen (tot de volgende vraag). Confused Of heb je ze allang bedankt? 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12092
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2014 om 01:03
van dat bedanken weet ik niet. maar het was inderdaad vraag stellen en weg wezen.

Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2014 om 01:05
Kun je zien als je op 'alle berichten' klikt, bep. 
Back to Top
twinscor View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2014
Locatie: Waddinxveen
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer twinscor Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2014 om 01:11
Is dit aan mij gericht?
Als dat zo is ik ken er nog niet zo goed
Mee uit de voeten hoe het allemaal werkt
Dus dan mijn excuses
Back to Top
twinscor View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2014
Locatie: Waddinxveen
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer twinscor Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2014 om 01:14
Hoe klik je trouwens op alle berichten hier zie t niet staan
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2014 om 01:20
Ja, dat was aan jou gericht, Els. We zijn hier allemaal hobbyisten en hobbydozen en we proberen elkaar te helpen. We hebben niets met de winkel te maken; dat helpen is vrijwillig. 

Bij je vorige vraag heeft lidwina, als ik het goed onthouden heb, je heel goed vooruit geholpen. Dan is het wel leuk als je haar 1. even bedankt voor de hulp en 2. vertelt hoe het met dat project is afgelopen. 

Vergelijk het met een huiskamer: 't is een beetje raar als je ergens nieuw/vreemd binnenloopt, een vraag stelt, uitgebreid hulp en antwoord krijgt en zonder een woord te zeggen weer weggaat. Een tijdje later kom je dan weer binnen en stelt opnieuw een vraag. Kun je je voorstellen dat mensen dan niet staan te springen om je te helpen? 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12092
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2014 om 08:34
Originally posted by twinscor twinscor wrote:

Hoe klik je trouwens op alle berichten hier zie t niet staan


als je op jouw naam klikt komen er 4 mogelijkheden naar voren en 1 daarvan is find members post (het derde geloof ik) en als je daarop klikt komt alles wat jij geschreven hebt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2014 om 09:33
Ik heb in Even voorstellen het topic "Welkom" gezet, daar leg ik uit hoe alles op het forum werkt. Dan hoeven we het niet 100 x in elke nieuwe vraag te zetten.

Je kunt van alles aanklikken en als je het gelezen hebt teruggaan met de pijl linksboven. Kom je er niet meer uit, dan klik je weer op fourm en kom je op de beginpagina.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns