Kreadoe 2012 |
Reageer |
Autheur | |
crochetmad
Duizendpoot Lid sinds: 16 Juni 2012 Status: Offline Points: 154 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 September 2012 om 20:02 |
Lezers van het Brabants dagblad kunnen
2 kaarten voor de Kreadoe 2012 bestellen voor 13,25 euro. (2e kaartje is dan gratis) Kijk even op brabantsdagblad.nl/webwinkel |
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ik ook gezien, zou er wel weer eens een keer naar toe willen, is al een jaar of 10 geleden, maar degene waar ik altijd mee ging kan het niet meer volhouden zo'n hele dag en om nou alleen te gaan is helemaal niet gezellig.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
joanneke1981
Newbie Lid sinds: 20 Augustus 2012 Status: Offline Points: 10 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ow handig, ik wilde al gaan met mijn zusje, dit scheelt mooi. Bedankt!!
|
|
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je voor het delen. Ik ga op 1 november naar Kreadoe. Ik moet alleen nog iemand vinden die met me meegaat. Ik heb al een aantal mensen gevraagd, maar die weten het nog niet. Ach, misschien ga ik wel alleen. Jammer dat daar geen speciale korting voor is.
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toch nog even gezocht naar korting voor 1 kaartje. Als je alleen gaat kun je bij deze site een kaartje bestellen voor € 11,25.
Volgens mij hoef je hiervoor geen lid te zijn van de ANWB.
|
|
Groetjes, Femke
|
Fynn
Groupie Lid sinds: 25 September 2012 Status: Offline Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
Thanks, goede tip
misschien toch gaan .....mmmhhhhh om over na te denken
|
|
Groetjes,
Anita Gif a little bit of love and you get it back |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi,
zit ook te denken om te gaan, misschien allemaal een paddestoel, rood met witte stippen aan je tas hangen , of zo iets. herkennen we mekaar, als hobbydoos. groetjes marian |
|
Nova
Post Options
Thanks(0)
|
O, O. Eindelijk iemand gevonden die met me mee wilt naar Kreadoe. Ik naar die site van Brabants Dagblad. Is die actie weg! Balen. Nou ja, even doorzoeken naar een andere korting.
Iets herkenbaars voor de hobbydozen is een leuk idee. Maar heb geen gehaakte paddestoel. Hmm, even internet afstruinen dus voor een patroon :).
Edit: is dit misschien iets?
|
|
Groetjes, Femke
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ga heeeeeeel misschien ook
moet oppas regelen (misschien opa en oma want manlief gaat net dat weekend naar Dubai
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |