Bloemen haken |
Reageer |
Autheur | |
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Januari 2012 om 12:48 |
Gisteren zag ik bij het surfen op internet dat er weer een nieuw boekje van Christel Krukkert uit is met gehaakte bloemen. Kost € 9,95. Ik ga ergens deze week nog de stad in en dan ga ik eens kijken of het iets voor me is. Ik heb nog een VVV bon liggen
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
Komt het niet een beetje op hetzelfde neer als alle andere bloemen zoals in de andere bloemen haak boeken??die heb ik ooit al eens bij de wite boekhandel gehaald namelijk.
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er komt ook een boekje uit met aapjes van haar. Kan je nog even nadenken waar je je vvv bon aan gaat uitgeven hihihi
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb in de herfst boekjes van Bloemen breien en Bloemen haken gekocht, niet veel soeps achteraf. Die van 100 bloemen is toch beter. Of ze van Krukkertw waren weet ik niet.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
bloemen breien en bloemen haken zijn van christel krukkert zijn in verglijking met haar beestjes een tegenvaller de boeken met 100 bloemen en dergelijke en 75 vogels en bloemen zijn stukke beter Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oei, dat wist ik niet. Dan denk ik maar dat ik er nog maar even mee wacht. Ik ben meer van de dieren dan van de bloemen (om te haken dan. In het echt hou ik van allebei hihi) Enig idee wanneer dat boekje uit gaat komen? |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens Bruna zal het in februari uitkomen. Groetjes, Jannie |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |