Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

borduurpatroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ritabentert@home.nl View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Augustus 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ritabentert@home.nl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: borduurpatroon
    Posted: 20 Augustus 2013 om 18:45
Hallo,

Ik ben op zoek naar een borduurpakket/patroon dat stond in de Lanarte life stile collection nummer 13.
Er op afgebeeld staat een soort merklap met een theepot in het midden, kandijstokjes muffins, krakeling enz. enz.  Het werd als pakket verkocht nr. 34311 S. Deze kan ik nergens meer vinden. Zou al heel tevreden zijn als iemand mij het telpatroon en de kleurenkaart zou kunnen toesturen.
Alvast dank, wie oh wie kan mij informatie verschaffen?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8173
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 20:07
www.rijpkemahandwerken.nl   heeft hem nog in de collectie volgens mij .
 
Hij valt onder home and garden
Back to Top
ritabentert@home.nl View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Augustus 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ritabentert@home.nl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 23:34
Dank je wel mutti, heb hem gelijk besteld.
Back to Top
ritabentert@home.nl View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Augustus 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ritabentert@home.nl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2013 om 10:39
Kreeg net te horen dat het pakket toch niet in voorraad was en niet meer te leveren.

Wie oh wie kan mij verder helpen. Het pakket is niet meer te leveren, maar misschien dat iemand nog wel het telpatroon heeft liggen met de kleurenkaart??
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2013 om 11:37
heb je het al op marktplaats geprobeerd ???
 
Er zijn ook borduurforums waar ze telpatronen aanbieden . Zou je ook nog kunnen proberen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2013 om 11:48
borduren.startpagina en dan prikbord zoeken
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2013 om 12:28
Originally posted by ritabentert@home.nl ritabentert@home.nl wrote:

Kreeg net te horen dat het pakket toch niet in voorraad was en niet meer te leveren.

Wie oh wie kan mij verder helpen. Het pakket is niet meer te leveren, maar misschien dat iemand nog wel het telpatroon heeft liggen met de kleurenkaart??

Ik denk dat ik het patroon heb, ik mail het naar je toe, kijk maar of dit de bedoeling is Wink

Liefs Jann
Back to Top
Luciënne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 2 hours 54 minuten geleden
Locatie: Enschede
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Luciënne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 2 hours 49 minuten geleden om 18:35
Ik ben op zoek naar het patroon van een borduurpakket wat ik bij een kringloopwinkel op de kop heb getikt. Heb de rechterhelft vh patroon van Lanartepakket Tea nr. 34311. Wie kan mij helpen aan het patroon en de kleurnr. ?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns