Phildar Glawdys trui |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ere wie ere toekomt , maar BEP heeft je opweg geholpen niet ik .
Misschien heb je iets aan de video van Drops om die 2 steken uit een omslag zonder gaatjes te krijgen . Er is geen gesproken tekst bij , maar ze laten het duidelijk zien . Er onder staat een geschreven tekst ..
|
|
Senay
Newbie Lid sinds: 08 Maart 2024 Locatie: Otegem Status: Offline Points: 16 |
Post Options
Thanks(0)
|
hi Mutti,
Sorry BEP heel hard bedankt voor je hulp :) Mutti jij nogmaals ook bedankt.. De video heeft me wel niet kunnen helpen.. dezetoont precies niet hoe je een averachtse én rechte steek in 1 omslag kan maken.. ik vind ook geen andere video's terug.. ofwel snap ik het gewoon niet... ik heb verschillende dingen uitgeprobeerd op een proeflapje, nu lijkt het er een beetje op, maar ziet er wel niet uit zoals het zou moeten.. maar ik geef op :( ik ga gewoon verderbreien op een niet perfecte manier
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Probeer ik het nog een keer .
Je hebt een omslag op je pen gemaakt in een heengaan naald . In je teruggaan pen av kom je bij je omslag aan nu brei je de omslag av maar laat de lus op je linker pen staan , je doet je draad naar achteren en brei de lus nu verdraaid recht . Laat beide lussen van je naald gaan .
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |