Dekens uit Simply Haken |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
ohhhh, ik wil ook wel zomaar 12 kilo kwijtraken hoor.
Maar vaak is het geen goed teken als het 'zomaar' gebeurt. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
de diëten die ze hier voorschrijven om af te vallen zit altijd havermout in. Als je terug in uw oude kleren wilt moet je eens proberen met : chocolade, wafels, cake, koekjes, chips, twixxen en marsen. Gegarandeerd dat ze er rap terug bijkomen.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK wil best ruilen met Mutti, hoor, afwisseling kan amusant zijn. Maar Mutti wil vast geen kneus in de lappenmand.
Ik ben soms melig en als ik incheck bij de bus, zeg ik "Piep" terug, vóór ik de bestuurder groet. Kijkt die me bevreemd aan, dan zeg ik dat ik ook machiens spreek. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Moesten we maar niet doen Machtelt .
Oude bomen moet je niet verplanten Kneuzen in de lappenmand kan ik wel mee omgaan Mijn man heeft een jaar gehad dat hij eerst een breuk operatie had ,daarna een hartoperatie en zo vlug mogelijk daarna een aneurysma operatie . Wat ik toen thuis kreeg leek nog het meeste op een natte dweil . Dat van die havermout in dieten hoorde ik ook laatst van iemand die op dieet was . Van de rest van de genoemde zaken lust ik er behalve chips niet een Ik geef er totaal niet om als kind al niet Kan me de tijd niet heugen dat ik een Mars gegeten heb . Ik heb die oude kleren een jaartje weggehangen ,als ik ze komende winter nog niet aankan gaan ze weg . Een voordeel was dat ik in de kleren die mijn dochter weg deed paste . |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |