Haken |
Reageer |
Autheur | |
Wies
Newbie Lid sinds: 27 Augustus 2018 Locatie: Landgraaf Status: Offline Points: 35 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 Maart 2019 om 11:26 |
Hallo,
Ik ben de fauteuil aan het haken van de dikke dames uit het boek van Anja Toonen. In het patroon staat het volgende 1aanhechten op toer 26 van de zitting (aan de kant van de rugleuning); haak op de zijkanten van de 26 toeren van de zijkant, het volgende snap ik ff niet, in elke toer 1v; 2 t/m 34 1losse-26v Als ik in iedere toer 1v. maak krijg ik veel teveel steken. Of misschien lees ik het verkeerd. Kan iemand mij helpen? Groet Wies |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoals ik het lees zou je moeten aanhechten op toer 26 waarbij je heen en weer gaat haken met 26 v in elke toer...
Heb het boekje niet bij de hand maar kan vanavond thuis voor je lezen... |
|
Wies
Newbie Lid sinds: 27 Augustus 2018 Locatie: Landgraaf Status: Offline Points: 35 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je dat zou willen doen graag want ik kan nu niet verder
alvast bedankt |
|
Wies
Post Options
Thanks(0)
|
weet je misschien ook hoe ik fotos kan toevoegen?
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(1)
|
Heb in het topic foto's plaatsen weer reactie geplaatst zodat je dat kan zien hoe je dat kan doen...
|
|
Wies
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is fijn maar hoe kom ik in godsnaam in de topic fotos plaatsen?
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Naar de homepage en dan naar koffiecorner
|
|
Wies
Post Options
Thanks(0)
|
hier ben ik te onervaren voor misschien een handleiding
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het boekje niet, maar zoals ik het lees, heb je 26 toeren gehaakt en begin je op een hoek en moet je langs die 26 toeren 26 vasten haken, op elke toer (dus aan de zijkant) één vaste.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien kan je met de volgende link een beetje verder komen. Daar heb ik het destijds ook mee geleerd. Succes!
|
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het boekje gisteren nog nagelezen maar volgens mij haak je een soort van rolletje...
Nou had ik het boekje bij de hand willen hebben om uitleg te kunnen geven... Boekje vergeten wordt toch zo moe van mezelf... |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal links boven staat "Forum Home" als je daar op klikt kom je helemaal vooraan uit, daar vandaan kun je alle kanten op . . .
|
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Hier een afbeelding van wat er in het boekje staat... |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |