borduurpatroon |
Reageer |
Autheur | |
ritabentert@home.nl
Newbie Lid sinds: 20 Augustus 2013 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Augustus 2013 om 18:45 |
Hallo,
Ik ben op zoek naar een borduurpakket/patroon dat stond in de Lanarte life stile collection nummer 13. Er op afgebeeld staat een soort merklap met een theepot in het midden, kandijstokjes muffins, krakeling enz. enz. Het werd als pakket verkocht nr. 34311 S. Deze kan ik nergens meer vinden. Zou al heel tevreden zijn als iemand mij het telpatroon en de kleurenkaart zou kunnen toesturen. Alvast dank, wie oh wie kan mij informatie verschaffen?
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(1)
|
www.rijpkemahandwerken.nl heeft hem nog in de collectie volgens mij .
Hij valt onder home and garden
|
|
ritabentert@home.nl
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel mutti, heb hem gelijk besteld.
|
|
ritabentert@home.nl
Post Options
Thanks(0)
|
Kreeg net te horen dat het pakket toch niet in voorraad was en niet meer te leveren.
Wie oh wie kan mij verder helpen. Het pakket is niet meer te leveren, maar misschien dat iemand nog wel het telpatroon heeft liggen met de kleurenkaart??
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb je het al op marktplaats geprobeerd ???
Er zijn ook borduurforums waar ze telpatronen aanbieden . Zou je ook nog kunnen proberen
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
borduren.startpagina en dan prikbord zoeken
|
|
Crejann
Duizendpoot Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat ik het patroon heb, ik mail het naar je toe, kijk maar of dit de bedoeling is Liefs Jann
|
|
Luciënne
Newbie Lid sinds: 25 September 2024 Locatie: Enschede Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben op zoek naar het patroon van een borduurpakket wat ik bij een kringloopwinkel op de kop heb getikt. Heb de rechterhelft vh patroon van Lanartepakket Tea nr. 34311. Wie kan mij helpen aan het patroon en de kleurnr. ?
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |