Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Rubrieken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Rubrieken
    Posted: 7 hours 20 minuten geleden om 10:05
We hebben nog maar weinig leden, dus echt belangrijk is het niet. Maar we hebben een rubriek Vragen, waar iedereen elke vraag kan stellen, of het nu over handwerken of iets anders gaat. En er is een rubriek Tips en trucs, waar wij onze tips en trucjes aangaande breien, haken en ander handwerk kunnen delen, zodat anderen hun voordeel met onze wijsheid kunnen doen. Helaas zit die nu vol vragen en dat is misleidend voor degenen die zoeken naar tips en trucs, omdat zij beginneling in onze hobby zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 304
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 44 minuten geleden om 16:41
Ik was altijd onder de indruk dat de rubriek vragen specifiek voor patronen van deze pagina waren.. dus vandaar dat ik mijn vragen dan maar ergens anders heen gooi
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns