Basisboek Haken - Christel Krukkert |
Reageer |
Autheur | |
Annenaud
Newbie Lid sinds: 02 Januari 2015 Locatie: Dreischor Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Januari 2015 om 14:30 |
Afgelopen oktober op de Hobbybeurs in Rotterdam heb ik dit boek gekocht en zeker voor de beginners onder ons vind ik dit een absolute aanrader. Door het scannen van een QR code met je mobiel kun je zelfs de filmpjes bekijken die bij de steken horen.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de tip, het is een erg nieuw boek denk ik want Bol en ook andere websites zeggen dat het pas 19 januari 2015 beschikbaar is. Je hebt dus een vroege uitgave te pakken!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Annenaud
Newbie Lid sinds: 02 Januari 2015 Locatie: Dreischor Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ow haha grappig. Geen idee dat het nog zo nieuw was.
Ik heb in elk geval iemand op facebook kunnen helpen met het maken van de magische ring door het geven van de link naar t filmpje. En een vriendin van me is ook aan het haken geslagen nadat ze het boek van me geleend had.
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het boekje ook. Bedankt voor de tip.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |