vraag over patroon;drops 178- 16 |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
nelly
Newbie Lid sinds: 26 September 2017 Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja toerenteller gebruik ik altijd, nu met dit patroon zelfs twee omdat het kantpatroon in de mouw niet helemaal samen loopt met de voor en rug panden. steken apart op een draadje zetten durf ik (nog) niet aan, begrijp niet zo goed hoe ik die er dan weer tussen moet voegen. zou wel makkelijker zijn, want nu steek ik vaak wel drie of meer naalden terug als ik een fout ontdek. brei te vaak alsmaar door zonder te kijken!
groetjes nelly |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je b.v. meerdere rondbreinaalden hebt, kun je de steken daar b.v. op parkeren, die laat je dan gewoon hangen.
Als je er niet mee breit hoeft het niet eens per se precies een breinaald van de juiste dikte te zijn - zolang je maar wel als je ze weer breit
een breinaald van de juiste dikte gebruikt.
Als je de steken op een draad of op een speciale stekenhouder zet moet je later opletten dat je de steken niet draait.
Het rechter beentje van de steek moet voor over de naald zitten.
|
|
nelly
Post Options
Thanks(0)
|
Hij is klaar!!! Het is gelukt. Heb er voor mijn doen, veel te lang over gedaan, maar het is redelijk dun garen en het begin was lastig. Maar hij ligt nu af te zijn morgen proberen hem/haar/ een beetje gladder te krijgen met oppersen. Wil altijd liever onder een natte handdoek of zo leggen, maar bij dit model gaat dat niet lukken. Dan nog eventjes een foto voor jullie en dan kan hij/zij aan!
Bedankt voor jullie meedenken. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nelly, vroeger gebruikte ik ook natte doeken, nu was ik alles na het breien.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
nelly
Post Options
Thanks(0)
|
De trui is af! Heb geprobeerd om de foto op de pagina waarop de foto's gezet moeten worden, te plaatsen. Maar het lukt niet. Zal blijven proberen, mocht het lukken, zien jullie dat wel. Heb over deze trui best lang gedaan, het begin was lastig, de beschrijving van het patroon was ingewikkelder dan nodig was. Toen ik daar eenmaal uit was, was de rest een fluitje van een cent! Bedankt voor jullie meedenken en voor iedereen fijne kerstdagen en een creatief 2018
Nelly |
|
nelly
Post Options
Thanks(0)
|
Nogmaals geprobeerd om de foto hier te plaatsen.Het lukt me helaas niet. Jammer hoor, nu moeten jullie maar geloven dat hij af is en goed gelukt.Het begin was lastig vanwege een wat ingewikkelde beschrijving, maar toen ik het opgaf om dat te begrijpen en op mijn eigen gevoel ben gaan breien, ging het goed!
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |