uitleg patroon bernadette |
Reageer |
Autheur | |
irena66
Newbie Lid sinds: 17 Januari 2016 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Januari 2018 om 09:04 |
Goeie morgen iedereen,
Als niet zo ervaren breister wou ik graag beginnen met een bernadette-like vest. Nu staat er voor het voorpand het volgende : na de boord in de eerste toer 5 st meerderen (hier ben ik nog mee) en aan de rechterkantvoor de bies 6 st gedraaid 1R - 1Av., 1ste st. afhalen. Dit is chinees voor mij . Kan iemand dit op een andere manier uitleggen? Alvast bedankt |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Gedraaid recht of averecht is dat je niet op de gewone manier insteekt, maar aan de andere kant van de lus. Je haalt de eerste steek af, omdat die meestal te wijd wordt en dat staat lelijk aan de kant van breiwerk. Dat hoeft allemaal niet, jij bent de baas. De bies in boorsteek 1/1 over 6 steken mag ook.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
brei eens een stukje met andere wol,of een andere bol ,in 1 r 1`av verdraaid ,zoals machtelt uitgelegd heeft ,en eèn stukje`met`gewòon `1 r`1`av Dan kun je het verschil zien en besluiten wat je het mooist vindt voor een bies
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |