Haakpatroon |
Reageer |
Autheur | |
Emmiewallenburg
Newbie Lid sinds: 07 Augustus 2017 Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Augustus 2017 om 13:30 |
Weet niet of het hier hoort, maar zag een bericht over een nederlands haakpatroon van beertje paddington en mijn vraag is hoe ik daar aan kan komen
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stond er in dat bericht dat je ergens las dan geen link?
|
|
Emmiewallenburg
Post Options
Thanks(0)
|
Kan er niet bij komen het is van Janne Marie 04 mei 2012 daar schrijft ze als je het patroon wilt dan kan je haar een seintje geven klik op reply maar dan wordt er gezegd geen toegang, zal wel iets verkeerd doen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
het is een bericht van 2012 Ik weet niet eens of ze nog wel op het forum komt .
Log eens in en ga dan op het pijltje naast haar naam staan en tik dan Verzend Private Message . Je krijgt dan een vak waar je je vraag kunt stellen . Niet geschoten is altijd mis ,maar of ze het nog heeft . ? Succes |
|
Emmiewallenburg
Post Options
Thanks(0)
|
Ga het proberen bedankt
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
haal je e-mail adres bij je andere bericht zo vlug mogelijk weg anders krijg je spam binnen
|
|
Emmiewallenburg
Post Options
Thanks(0)
|
Heb haar een berichtje kunnen sturen op welk veld heb ik mijn email staan zie het niet in bovenstaande berichtjes
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Onder patronen bij paddington beer . Machtelt heeft als laatste gereageerd als ik het goed heb
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://forum.hobbydoos.nl/paddington-beer_topic27641_page3.html
op pagina 3 en je kan het verwijderen door op post options te klikken en wijzig bericht. Het mailadres eruithalen en dan niet vergeten op update post onderaan te klikken |
|
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je een pb gestuurd.
|
|
Emmiewallenburg
Post Options
Thanks(0)
|
Heb dit nog nooit gedaan waar vind ik je pb en hoe kan ik deze openen?
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je de hoofdpagina van het forum voor je hebt staan en ingelogd bent, zie je links boven "...Nieuwe Berichten" staan. Daar staat bij jou nu waarschijnlijk een 1 bij omdat je een ongelezen berichtje hebt.
Je klikt dus op "1 Nieuwe Berichten". Daarna op "Inbox", Daarna op de titel van het nieuwe berichtje dat je gekregen hebt. Vervolgens kan je het lezen en eventueel beantwoorden door op "Reply" te klikken. Succes Als het niet lukt, gewoon even opnieuw aan de bel trekken. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |