Voeren van gehaakt portemonneetje |
Reageer |
Autheur | |
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Augustus 2017 om 10:26 |
Onlangs heb ik bij een discount winkel hele leuke portemonnee sluitingen gevonden...
Je weet wel van die sluitingen zoals ze ook bij de action hadden alleen dan zonder van die gekke balletje... En met een leuk patroontje in de zijkanten... Gisteren kriebelde het om een makkelijk werkje te doen waarbij ik niet teveel hoef na te denken... Dit resulteerde in de eerste zoveel toeren van een roze portemonneetje... Heel leuk allemaal en wat ik er nog op ga maken geen idee... Vandaag eens op het net aan het surfen geweest kom ik er tegen die gevoerd zijn met allerlei leuke katoen lapjes... Heel schattig en ik persoonlijk vind dit echt veel leuker als gewoon alleen het gehaakte zakje... Nu komt dan ook mijn vraag... Hoe doe je zoiets...Ik ben geen ster met het naaimachine maar een broek inkorten lukt me nog net... Heb dan ook geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken... |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien met dun vilt of een andere niet rafelige stof? En dan met de hand. Je hoeft dan geen extra naadje mee te knippen, denk ik. Gewoon hetzelfde als het haaksel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zou ook kunnen maar denk dat het al snel te stijf wordt...
Mijn voorkeur gaat uit naar katoen aangezien ik nog hele leuke stofjes heb liggen... |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
In het geval van gewone katoen kan je papieren patroontje natekenen van je haakwerk. Dubbel knippen met 1,5 cm voor de naden rondom. De lapjes met de goeie kanten tegen elkaar leggen, naaien, in het gehaakte zakje stoppen. De omgevouwen opening tegen het haakwerk naaien met de hand. Daarna het geheel bevestigen aan het beugeltje.
|
|
suziesfreubels
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Kamilla...
Denk dat ik snap wat er bedoeld wordt ga eens proberen... |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |