Uitleg patroon drops 173-3 |
Reageer |
Autheur | |
Handigemeid
Newbie Lid sinds: 01 Maart 2017 Status: Offline Points: 10 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Maart 2017 om 17:08 |
Wie kan mij helpen met gedeelte patroon .
Ik heb de pas tot en met 2 nld in A.1a gebreid nu moet ik A.1b bovenA.1a breien tegelijkertijdin volgende nld meerderen voor raglan.Maar let op meerder op lijf en mouw verschillend. En nu komt het Raglanlijf meerder zo elke nld 0-0-0-2-2-6keer en om de naald24-26-28-32-32 keer. Ik brei maat M en lees dus 0 keer en om de naald 26 keer maar begrijp niet wat ermee bedoeld wordt. Vgr |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo "Handigemeid", misschien dat je jezelf eerst even kunt voorstellen (is wel zo netjes) alvorens een vraag hier zo neer te droppen.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
die nul wil dus zeggen dat het niet van toepassing is. Je moet ineens aan die 26 keer om de naald beginnen voor het lijf en 24 keer om de naald voor de mouwraglan. Dus voor uw maat valt het mee dat alles om de 2 naalden is en aan de goede kant van het werk.
Wel opletten als ge 24 keer zijt rondgeweest want dan moet ge efkes de lijfraglan 25ste keer nog doen en bij de mouwen niks en als je de 26ste doet dan is het ook weer bij de mouwen. |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |