gezocht |
Reageer |
Autheur | |
Belder
Newbie Lid sinds: 11 Januari 2017 Locatie: Hank Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Januari 2017 om 17:25 |
Gevraagd: 3/4 bolletjes wol van Drops Fabel kleur nummer 103 met verfbad nummer 6377
Ben hier een trui van aan het breien en kom toch wat tekort. Vandaag naar de winkel geweest en het kleurverschil was vrij groot, dus vandaar dat ik wol van dit verfbad zoek. Maaike
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je even zegt welke kleur het is, is het gemakkelijker om te zoeken.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat je op Facebook : bolletje over of bolletje gezocht meer succes zult hebben Belder ...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt op google zoeken naar online winkels, die drops fabel verkopen en dan mailen of ze dat verfbad nog in voorraad hebben. Het zal toch niet overal al uitverkocht zijn?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
en anders naar verschillende winkels mailen waar ze fabel verkopen en vragen of ze nog van dat specifieke verfbad hebben.
Misschien dat je naar Renske zelf kan mailen of bellen ervoor want hier zit je op het forum. Je vindt de nodige info als je op winkel klikt en dan helemaal onderaan op contact. |
|
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier op de hobbydoos verkopen ze toch ook fabel? al in de winkel hier gekeken?
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het toch allemaal niet lukt wat hierboven aangedragen is ,kun je het achterpand van het andere verfbad breien of een mouw . Een andere oplossing is om en om te breien . Dus 1 pen van het ene verfbad en de volgende pen van het andere verfbad . Misschien moet je dan wat uithalen ,maar je ziet het minder dan zomaar met het andere verfbad verder gaan .
Succes met het zoeken . Ik hoop voor je dat het lukt . |
|
Belder
Newbie Lid sinds: 11 Januari 2017 Locatie: Hank Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
De kleur die ik zoek is blauw/grijs en het is eigenlijk sokkenwol.
Deze trui brei ik in opdracht en heb de wol aangeleverd gekregen, maar in de winkel waar die is gekocht is het verfbad ook niet meer op voorraad.
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niet meer op voorraad hebben betekent niet altijd automatisch dat het niet meer besteld kan worden, toch?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan zal de opdrachtgever achter de pc moeten kruipen en op zoek gaan naar online wolwinkels.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lastig, dat is het voordeel van kopen van garen hier bij de Hobbydoos, dan hebben ze het meestal nog wel op voorraad liggen.Ik had laatst ook te weinig, gaf het verfbad nummer door en het werd geleverd.
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier bij hobbydoos hebben ze deze kleur 42 bollen op voorraad kan alleen het verfbad niet zien, maar daar kun je een mailtje aan wagen lijkt me.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |