Berjuan poppen |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die is heel leuk . Ik denk dat dat ook mijn keus geweest zou zijn .
Wanneer komt ze ??? |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had en heb een aap hij ligt in de la van het dressoir, zijn vacht is kaal gesleten en mijn moeder heeft meermaals de armen weer
aan moeten naaien.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal mee eens! Het "grenzen aangeven" wordt door de buitenwereld vaak niet begrepen. Als je die grenzen niet bewaakt, zit je je inwendig te verbijten omdat een ander jouw waardes aan z'n laars lapt.
|
|
thian
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh wat leuk een plaatje er van?
|
|
don't let the little stupid things break your happiness
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de pop zojuist besteld, ze komt woensdag, dat komt me beter uit. Je kunt haar zien door op googel Berjuan pop Irene in te tikken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh oh, je bent dus in blijde verwachting Magtelt, blijft ze Irene heten of wordt het een andere koninklijke naam ??
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zal er over denken. Als ze maar niet met bomen gaat praten.Dat rode haar vraagt om een Ierse naam, denk ik. Ik lees net de serie over De zeven wateren weer eens, sprookjes in een ander jasje. Sorcha, Liadan, Niamh, Fainne, Eilis, Muirrin. Of anders Demelza, uit Cornwall, naar de pittige schoonheid uit Poldark, de serie die door België Eén wordt uitgezonden.
|
|
wat rozengeur. |
|
thian
Post Options
Thanks(0)
|
de bruine Irene is ook heel mooi maar die koffers zie ik niet..
wel prijzig.. |
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
In kringloopwinkels en op kleedjesmarkten kun je soms wel merkpoppen treffen, die voor een klein prijsje verkocht worden. Ik heb een paar keer geluk gehad. Maar die meisjesachtige poppen zie je niet veel meer in de echte speelgoedwinkels zoals Bart Smit, Intertoys, Top1toys en Toychamp. Die vind je alleen online. Kleine meisjes willen Barbie, K3 of Disneyprinsessen. Ik vind de kleertjes dan te veel gepriegel, hoewel ik wel eens kleertjes heb gemaakt voor nog kleine poppen.
|
|
wat rozengeur. |
|
thian
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb een hele mooie chou chou babypop die kan de kleinste maat baby kleertjes aan, zo leuk en wat poppen van 35 cm ook een mooie maat voor kleertjes famosa is het merk via markt plaats en wil nog graag een grote chou chou babypop (niet de lopende die vind ik afschuwlijk)
die hebben allemaal een andere gezichts uitdrukking heel life alleen die ik heb is chou chou,s eerst tandje; eng joh, dat tandje gaat maar heen en weer, de baterij is er uit |
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Famosa zijn lieve poppen. Ik kijk altijd naar het gezicht. Als ze eng kijken hoef ik ze niet. Ik moet ze aldoor beet pakken en aan- en uitkleden, dan moeten ze niet kijken of ze gaan bijten of krabben.
Mijn dochter had Nenuco baby poppen, die lijken erg op Famosa. Tegenwoordig zien die er iets anders uit. |
|
wat rozengeur. |
|
thian
Post Options
Thanks(0)
|
leuk!
de babyborn kijken allemaal het zelfde en vind iki niet leuk de oudere poppen zijn vaak leuker deze vind ik ook leuk en ik ben verliefd op een peuterpop van peuter leeftijd van over de honderd euro maar dat spaar ik nooit bij elkaar.. http://www.kidsspel.nl/Adora-poppen-61/Adora-Peuterpop-Workout-Chic-1241 |
|
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, kheb even gekeken naar de roodharige schone Berjuan en dacht meteen aan Scarlett O' Hara maar je hebt er al 1 die zo heet geloof ik, of niet .... en Thian, die Adora-pop is inderdaad erg mooi |!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Morgen beginnen de weeën, dan moet ik 3 flesjes laxeermiddel innemen bij de maaltijden, het laatste flesje donderdagmorgen om 7 uur. Maar dan is de pop er al. Ik had een dwergkonijn dat Scarlet heette.
Die Adora is heel lief. Ik denk niet dat je die snel op een kleedjesmarkt vindt. Maar je weet maar nooit, ik vond twee Käthe Kruse en één Götz pop op de kofferbakverkoop voor een paar euro het stuk. En die zijn rond de honderd of zestig waard. Ik vond ze lief om te zien en keek pas thuis in hun nekjes. |
|
wat rozengeur. |
|
thian
Post Options
Thanks(0)
|
oh vreselijk laxeren, krijg je een onderzoek?
fijn dat je de pop krijgt wat een mazxzel dat je zulke lieve poppen bij de kkofferbak verkoop vond die waren gewoon voor je bestemd |
|
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |