patroon 173-15 van Drops |
Reageer |
Autheur | |
meeske
Newbie Lid sinds: 29 September 2016 Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 September 2016 om 15:52 |
Beste breisters!
Ik wil graag weten of ik i.p.v. rondbreinaalden voor dit vest ook vier naalden zonder knop kan gebruiken. Ik kan nl. niet overweg met die rondbreinaalden. Ik wil Flora combineren met Fabel. de pendikte is voor Flora nl. 1/2 dunner dan voor Fabel. DE vierkanten wil ik met Fabel breien. Is er iemand die mij kan adviseren? Groetjes en alvast bedankt! Elze. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(1)
|
Natuurlijk kan je vier naalden zonder knop gebruiken.
Het is dezelfde manier, alleen vinden sommigen rondbreinaalden handig en anderen gebruiken liever vier losse naalden. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Volgens mij brei je Flora en Fabel allebei op pen 3.
Ik kan het patroon niet vinden, maar als het om pen 3 gaat zit je goed. Anders is het een heel gereken om het aan te passen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(1)
|
patroon
er wordt alleen maar over naald 3 1/2 gesproken. Als uw proeflapje klopt met de afmetingen. de 2 soorten worden idd met een 3 aanbevolen. Dus als je proeflapje overeenstemt met de 3 1/2 zou ik het gewoon volgens het patroon breien. Als de afmetingen te groot zijn, is het met een 3. |
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(1)
|
Als ik het goed lees dan heb je die rondbreipen alleen nodig omdat je vrij veel steken op je pen krijgt . Je breit gewoon heen en weer ,dus als je al je steken op 1 naald kunt krijgen kun je ook met pennen met knop breien . Ik zie zo gauw niet of je soms een keer aan de andere kant moet beginnen
Alleen je mouw brei je in het rond met 4 pennen zonder knop |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(1)
|
je kunt ook met meer pennen breien
met 5 of met 6 of met 7 maakt allemaal niet uit |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |