geborduurde wasmerken |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ik heb de eigenaresse bij toeval een keer gesproken. wij brachten tuinmeubelen bij haar buren toen ze uit de auto stapte,
en daar zat een sticker van grootmoedersknopendoos, en daar wilde ik wel eens meer van weten. het blijkt een uit de hand gelopen knopen hobby te zijn. ze zijn 65 plussers en reizen nu veel naar Duitsland en Belgium en bezoeken daar verzamelbeurzen. en dan kom je van alles tegen vertelde ze. daarom zijn ze deze site begonnen. |
|
oant Sjen
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk, die achtergrond informatie
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Wizzie
Newbie Lid sinds: 08 Juli 2015 Locatie: Zoersel Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Google eens naar "nominette". Hier kan je zelf samenstellen, enkel naam of met een tekeningetje erbij, je kan ook nog een kleur kiezen. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar heeft ze al contact mee gehad ,maar dat was niet het goede .
Bedankt voor het meedenken |
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
en hebben jullie hier iets aan |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze doorgestuurd , geen idee of ze daar al gekeken had .
Bedankt voor het meedenken en de moeite , ik ben er eigenlijk een beetje beduusd van ,al die moeite die jullie doen Fijn weekend |
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
https://www.holland-label.nl/home.html?pk_campaign=google-ad&gclid=CLG6q5mGzNACFUS4Gwod_AAGaw
Hoop dat de link werkt, anders zoeken op Holland-Label , daar hebben ze ze. Ik kwam bij opruimen nog pakje tegen met afzender . |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
De link werkt niet ,maar ik heb op Holland Label gekeken en het doorgestuurd aan mijn dochter .
Bedankt voor het meedenken |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |