Kan iemand mij helpen? |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
MariekeM snikske hoor. Als je twijfelt, gewoon efkes vragen, er is altijd wel iemand die er een bevestiging of ontkenning en uitleg op weet. Magtelt, ik weet dat ik er niet mag op ingaan maar het is soms sterker dan mezelf (een slechte 'tic' van mijnentwege, een soort van tourette zullen we maar zeggen) |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat had ik ook vroeger, Bep, maar ik heb dat met veel moeite en zelfbeheersing afgeleerd. Soms zat ik achter de laptop mezelf te vermanen: "Niet op reageren! Niet op reageren!"
En Marieke, voor jou en vele andere beginners is het forum opgericht. Zodat je met hulp kunt doorzetten met je hobby. Want het is meer dan een hobby, het is therapie, meditatie, spiritueel en productief. Het zou jammer zijn om een eerste probeersel gefrustreerd aan de kant te gooien en te gaan bungee jumpen of autocrossen in je vrije tijd. Je kunt dar er natuurlijk wel bij doen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
helemaal akkoord
bep tourette |
|
|
|
MariekeM
Newbie Lid sinds: 19 Januari 2017 Locatie: Deurne Status: Offline Points: 37 |
Post Options
Thanks(0)
|
bungee jumpen is niets voor mij. Maar haken vind ik erg leuk; een stuk rustiger ook 😊. Soms loop ik vast en dan is het fijn te weten dat ik mijn vragen ergens kan en mag stellen. En ook heel leuk om hier nieuwe ideeën op te doen.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |