Zeeziek |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
mijn ervaring is dat je onder in de boot het meeste last van de golfslag hebt.
|
|
oant Sjen
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik meende juist dat het hielp als je naar de horizon keek (en daarvoor moet je juist naar buiten kijken) |
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
hangt van persoon tot persoon af, maar dat is mijn ondervinding.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Omajan al terug? En wat zijn de bevindingen? Onderin, van boven, starend, eten of niet eten? Ik ben wel benieuwd nu. Of ben je nog lichtgroentjes aan het bekomen?
|
|
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie van 5 weken
( voordeel van de pensionering) Ierland/Schotland. 4 x met de ferry over en geen één keer zeeziek. Ik heb cirazerine genomen, Of dat nu hielp of de kalme zee weet ik natuurlijk maar ik was blij. Het was een geweldige reis. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
En die kunnen ze je niet meer afpakken. En nu plannen maken voor een vakantie in het najaar.
Misschien was de zee kalm door de cirazerine. |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Of het nu door het pilletje zelf kwam ,of door het feit dat je ze enkel maar ingenomen had , jij hebt genoten en iets om lang op terug te zien .
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wel omajan, die is binnen.
Toppie dat de vakantie zo geslaagd is en de zeeziekte niet roet in het eten gooide. |
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja kan er lekker op terugkijken, wat is Ierland een prachtig land, en wat hebben we geboft daar, 3 weken mooi weer, en toen nog tee weken door de schotse hooglanden tot helemaal boven in, ook daar het weer redelijk goed.
Nu ligt alle was weer schoon in de kast en ons vw-busje is schoon zodat 2 van onze zonen en hun gezinnen er elk een paar weken mee weg kunnen, dan kunnen wij weer van onze thuisbasis genieten. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |