Witte hondjes |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Juli 2016 om 16:18 |
Je ziet de laatste tijd witte hondjes, hoogte foxterrier, maar dan helemaal wit en minder puntig snuitje. Net Bobbie uit Kuifje oftewel Milou uit Tintin. Is dat een speciaal ras? Het zijn geen Westies, want die hebben kortere pootjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zal eens in mijn hondengids kijken of ik zo'n exemplaar tegenkom
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
een boomer?
http://www.hondenplaza.nl/rassen/boomer |
|
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een boomer lijkt niet op een kuifje hondje al zijn ze wel erg schattig.
Dit zijn boomers.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
zoiets? https://doggy.net/hondenrassen/west-highland-white-terrier/omschrijving/72 |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze hebben geen takspootjes. Het is waarschijnlijk een nieuw ras, gekweekt uit andere populaire honden.
|
|
wat rozengeur. |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga er op letten of ze hier in de kop van Noord Holland ook zijn.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kom uit op een Dwergschnauzer ,wat schofthoogte betreft . Er is ook nog een sealyhamterrier ,maar die is lager op de poten dan een fox.
|
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee ik denk dat het komt omdat er ook andere rassen zijn die kapot zijn gefokt hoe platter hoe mooier terwijl de hond geen lucht meer krijgen daarom nu dat de hondenrassen terug gefokt moeten worden
en de honden met een spitse snuit moet terug gefokt worden zodat er weer alle tanden in kunnen
en dierenartsen geen traanbuizen hoeven schoon te maken of vervangen en bij de spitse honden geen tanden hoeft te trekken of de kaak herstellen dat is de reden waarom de rassen nu terug gefokt moeten worden
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
misschien is het wel een fox terrier maar dan een witte en ruwharig (ook wel draadhaar genoemd). Heeft het uitzicht van een Welsh terrier(klein model) en een airedale terrier(groot model).
En door dat ruwharige kunnen ze de snuit wat voller laten lijken. |
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, dat is het meest waarschijnlijk. Ik vind ze gewoon leuk, ik zoek niet naar een hond voor onszelf.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |