Naaimachine |
Reageer |
Autheur | |
Charlotte1234
Duizendpoot Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Maart 2016 om 18:13 |
Mijn oude naaimachine heeft het begeven en ik ben op zoek naar een nieuwe.
Wie heeft er tips? Het moet één zijn die gewoon de basis dingen kan doen en ook geschikt voor jeans. Verder heb ik niet zoveel eisen... |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ligt er natuurlijk aan hoe ´dik´ je portomonee is
in een naaimachine winkel hebben ze ook goede 2 e handsjes! jeans is een appart verhaal, veel machines gaan dan staan dansen op tafel of breken naalden, op dubbele stof |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ga naar een naaimachinehandel of kijk op een website van naaimachinehandels als er geen bij je in de buurt zit . Ze bieden daar goede nagekeken naaimachines aan vaak met garantie .Zoals breienmaar al schreef Vaak mag je die, die op de website aangeboden worden ook nog retourneren of omruilen . Het zijn meestal naaimachines die ingeruild zijn omdat de gebruikster er een wilde met meer mogelijkheden Let op je vrije arm anders worden broekspijpen heel lastig
Ga er achter zitten en probeer hem uit.Neem stof mee van huis . Veel naaimachines hebben tegenwoordig een knopje waarmee je je druk op de stof kunt verstevigen . |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn Bernina, 35 jaar oud, gaat door vier lagen denim heen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Charlotte1234
Duizendpoot Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de tips.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb er nog een staan in de berging waar niets mee gedaan wordt, maar of die ook geschikt is voor jeans weet ik niet!
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als Charlotte hem niet hebben wil en je er verder niets mee doet wil ik hem misschien wel voor mijn vrijwilligerswerk .
Ik hoef er jeans mee te stikken . Wel een vrije arm en liefst siersteken . Laat maar weten |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |