Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Onmogelijke vragen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Onmogelijke vragen
    Posted: 03 Januari 2016 om 17:31
Ik had mijn broer & familie op bezoek en mijn schoonzus had ergens een rag rug gezien en dat wilde
zij ook wel maken. Haar probleem, het tapijt dat ze gezien had gebruikte een soort antislipmat als
ondergrond en ze had het idee dat dat niet sterk genoeg was. Liever wil ze gewoon ouderwets (jute) canvas.
Ze heeft het halve internet al over gesurft op zoek naar canvas met grote gaten, het grootste wat
ik zelf kon vinden had 3 gaten per inch, da's dus een mm of 7/8. Hebben jullie ooit wel eens ergens
canvas gezien met grotere gaten, b.v 1 cm ???
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2016 om 17:42
ik weet niet of die bestaan, zo grote gaten.
als je op grofmazig gaas goegelt, krijg je kiekendraad. Misschien dat er ook een soort soepele plastiek variant bestaat en dan kan ze er een jute doek tegen naaien.

en anders die kleinere nemen en elke keer eneke overslaan.

en bij de smirna benodigdheden, daar ook niet te vinden?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2016 om 18:38
Smyrnagaas heeft 13 knopen op 10 cm

Zelf heb ik van dat plastic = soepel ) onder mijn geknoopte kleed liggen . Daarvan zijn de gaten 1 cm heb ik even voor je gemeten ,
Dat ligt er dus dubbelgevouwen als antislip onder Ooit gekocht in een tapijten zaak Het ligt er al 25 jaar . Kan gewassen worden en er zou ook door geknoopt worden als ik het zo bekijk .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2016 om 19:44
Allebei bedankt voor de aanwijzingen, vooral ook Mutti omdat mijn schoonzus dus bang is dat als ze zulk slap spul gaat behangen met stof
dat de mat, het raster dus binnen no time versleten zou zijn.  
Ik heb de tips gemaild en mag ze dus zelf verder op zoek . . .
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2016 om 21:23
ik kan je, zoals gewoonlijk,niet adviseren maar ik heb wel genoten van je prachtige haiku op je blog, LWzoveel ;-)   !!!! ijskoud de beste haha
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns