voor klein kindje |
Reageer |
Autheur | |
rathmiron
Duizendpoot Lid sinds: 18 Januari 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 135 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 December 2015 om 19:02 |
ik ga een amigurumi maken voor een kindje dat 1 jaar wordt.
ik weet dat je bij kleine kinderen beter oogjes kunt aannaaien (toch?) zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten om het veilig te maken voor het kindje?
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oogjes kun je beter borduren, want een los oogje kan altijd losgepeuterd worden. Verder zou ik voor een zacht goed wasbaar garen kiezen dat je vrij vast haakt zodat de vulling er niet uitgeplukt wordt. Niet te veel kleine details en alles heeel goed vastnaaien.
Reken niet op dankbaarheid, want je weet nooit vantevoren waaraan ze zich hechten. Als jouw knuffel echter uitverkoren wordt als hechtobject, dan kan het zijn dat je een duplicaat moet maken om drama's te voorkomen - zorg dat je wat extra garen inkoopt. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
en nog een derde ook nog dan. eentje voor het verliezen, eentje voor de sleet en een reserve.
en idd zoals kvdl zegt, met een kleinere haaknaald haken zodat er geen gatjes zijn. |
|
|
|
rathmiron
Duizendpoot Lid sinds: 18 Januari 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 135 |
Post Options
Thanks(0)
|
ok, bedankt. daar kan ik wel wat mee
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Borduren of veiligheidsoogjes.
|
|
december2011
|
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
de tip die eens heb gekregen was de vulling in een oud nylon kous doen dan kunnen ze het er niet uitplukken
|
|
rathmiron
Post Options
Thanks(0)
|
dat is een goed idee. maar dan moet ik wel ergens een oude kous zien te vinden, want die heb ik zelf niet. ik zal het mijn moeder eens vragen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey mag ook een panty(kousje) zijn hoor , Die zijn voor een grijpstuiver te koop
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |