Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehaakte pop

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mieke s View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mieke s Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gehaakte pop
    Posted: 06 November 2015 om 11:46
ik heb gisteren het boek mijn gehaakte pop geleend in de bibliotheek.

Weet er soms iemand hoeveel draad je nodig hebt voor het lijfje,hoofd,benen en armen?
Er staat enkel bij 2 bollen

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2015 om 12:34
en staat er dan niet bij wat ze gebruikt? katoen of acryl of zelfs een merk?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2015 om 13:01
en welke dikte haaknaald . ?? want dun garen heeft meer meters dan dikker garen op 50 gram Ik heb hier een bol katoen liggen van 50 gr met 121 meter erop voor haakpen 2,5 of 3 .
Back to Top
mieke s View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mieke s Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 15:40
ik zou ze het liefst in scheepjeswol maken omdat ik daar veel van heb maar geen idee hoeveel ik nodig heb en hoop dat het patroon dan ook gaat kloppen.Er staat bij Vannerie of Meije.
Haaknaald 3mm staat er bij

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 15:51
En is die scheepjes wol die je hebt dan geschikt voor haakpen 3 mm .?

En staat er dan bij je patroon niets van met welke pen gehaakt wordt .

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 15:53
Als die scheepjes wol dikker is wordt je pop groter en moet je met de haakpen werken die op je wikkel staat aangegeven . Je zult dan ook meer garen nodig hebben
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 15:58
https://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/ideal-meije-bergere-de-france.asp

misschien dat je hier wat mee kunt. En die andere heeft juist dezelfde eigenschappen.

Op de wikkel staat 3,5 maar voor haken nemen ze normaal gezien een kleiner maat. Dus die 3 kan kloppen
Back to Top
mieke s View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mieke s Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 16:10
De scheepjeswol is geschikt van haaknaald 2.5 tot 3.5m en daar zit 25gr of 62.5m
 op
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 16:14
en op de genoemde Meije of die andere zit 125 m en is een bolletje van 50 gram.

Dus dan heb jij van die scheepjes al 4 bolletjes nodig. En eentje reserve.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns