Iers Haken |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had ze ook naar een g-mailadres gestuurd, vandaar mijn verbazing. Het kan zijn dat g-mail 6 mails achter elkaar voor spam aanziet, maar als je om een grote hoeveelheid mails vragt, kun je je spam nakijken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dag Magtelt, dan is me nu gelukkig duidelijk dat ik het niet aan jou heb gevraagd want ik heb geen g-mail. Geen idee meer aan wie ik het wel gevraagd heb maar diegene had misschien, op dat moment, geen tijd. Dat kan natuurlijk. Jammer natuurlijk maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Gelukkig is een gebrek aan een haakpatroon ernstig bedreigend voor het humeur en gedrag maar nooit dodelijk. Alle mails die ik rond 17, 18 en 19 mei heb gekregen van verschillende forumleden, ook van jou, zijn keurig netjes op mijn kpn mail aangekomen. En ondertussen haak ik me een versuffing aan bloemen. Vandaag start ik met de vlinders. Niet omdat de bloemen af zijn maar omdat ik de vlinders zo mooi vind. Nu nog afwachten of het ook mooi is als ik de hele handel in elkaar ga zetten en mijn man moet gaan vertellen dat hij een gehaakte lampenkap krijgt. Staat vast lekker bij zijn exclusieve strakke design meubels.
|
|
Hanny
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |