gehaakt vliegtuig |
Reageer |
Autheur | |
Willeke2
Newbie Lid sinds: 01 Juni 2015 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Juni 2015 om 10:25 |
Op Pinterest zag ik een blauw gehaakt vliegtuig.
Volgens de informatie die erbij vermeld staat komt dit patroon van forum.hobbydoos.nl....in het engels. Helaas heb ik het nog niet terug kunnen vinden.. Wie kan mij helpen..zou dit leuke vliegtuig graag voor mijn kleinzoon willen maken. Alvast bedankt!
|
|
Aranince
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je er een foto van? Ik wil wel eens op zoek gaan voor je
|
|
Willeke2
Newbie Lid sinds: 01 Juni 2015 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi Aranince
Ik stuur je de link even door van het vliegtuigje.. alvast bedankt voor je reactie |
|
Aranince
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het patroon zou van deze link op hobbydoos af moeten komen:
Maar als ik er even snel doorheen kijk, zie ik het niet staan. Volgens mij had een van de leden het patroon en heeft het per mail doorgestuurd naar anderen. Er zullen vast nog wel een paar van die leden actief zijn hier. Misschien kan je een van hen benaderen of ze het nog hebben. Ik kan trouwens geen foto's zien op de link die ik jou net gaf... Dus hopelijk gaat het inderdaad om hetzelfde vliegtuigje. Wel erg leuk vliegtuigje trouwens
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk eens op de site van freppi Daar staan verschillende vliegtuig haakpatronen .Zowel engels als 1 in het nederlands
Misschien kan iemand een link geven |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
4 bladzijden vol met mensen die het patroon hebben ontvngen, maar de meesten zijn al in geen twee jaar meer op het forum gteweest. Je zou de hele lijst moeten afwerken, profiel aanklikken en dan kijken wanneer die persoon hier het laatste was. Is dat recent, dan kun je een PM sturen. Heeft Christel Krukkert geen vliegtuig in haar speelgoed boekjes? Ze heeft toch ook autootjes? Even in de bieb kijken?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |