haakpatroon vest van XL naar XXL |
Reageer |
Autheur | |
Rit Goyvaerts
Newbie Lid sinds: 04 Juni 2015 Locatie: haarlem Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Juni 2015 om 18:04 |
Is er iemand die mij een tip kan geven hoe ik op een mooie manier het laatste haakpatroon (maandag 3 juni) van een vest van xl kan omzetten naar xxl ?
of voor wie het een eitje is om dit patroon om te zetten? Daar zou ik heel erg mee gediend zijn
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het verschil tussen iedere maat is meestal een vast aantal steken. Om een maat groter te krijgen moet je dus het verschil dat er is tussen X en XL is, in dit geval bij het rugpand 12 steken, optellen bij de steken die voor XL gegeven zijn. Voor XL waren het 139 steken, dus 12 erbij is 151 steken. Dat moet je bij ieder onderdeel bekijken. Maar het is geen wet van Meden en Perzen dat het voor alle maataanduidingen zo simpel is. Dus steeds goed blijven nadenken en controleren.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |