Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gele cape met ruffle

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kathy65 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kathy65 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gele cape met ruffle
    Posted: 28 April 2015 om 14:08
Bij toeval ben ik op deze site beland en ik vind hem erg leuk. Er zitten veel enthousiaste mensen op deze site. Ik haak nog niet erg lang maar het gaat best goed en ik ben toe aan een nieuwe uitdaging. Ik zou graag de gele cape met de ruffle willen haken. Heeft iemand het patroon al vertaald. ik kan geen engels. Ik had ook al veel moeite met het aanmelden voor het forum. Het aanmeldformulier is gedeeltelijk in engels en ik weet niet of ik alles wel goed heb ingevuld.Alvast heel hartelijk bedankt en groeten van Kathy.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2015 om 14:55
lees even de hartelijk welkom in de rubriek even voorstellen.

En gele cape met ruffle zegt mij niks. Misschien een link erbij plaatsen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2015 om 15:51
Volgens mij staat hij bij ravely bep Maar ze willen mij daar niet hebben . Heb me ooit aangemeld ,maar steeds is mijn wachtwoord niet goed . Als ik me opnieuw aanmeld krijg ik als antwoord dat ik al een account heb .Ik kom dus niet bij de patronen en ik zie de afbeelding maar gedeeltelijk . Ik kan dus verder niet helpen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2015 om 16:11

deze?
http://www.ravelry.com/patterns/library/ruffled-shawl-cape

ziet er niet moeilijk uit, het zijn allemaal stokje.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2015 om 16:18
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Volgens mij staat hij bij ravely bep Maar ze willen mij daar niet hebben . Heb me ooit aangemeld ,maar steeds is mijn wachtwoord niet goed . Als ik me opnieuw aanmeld krijg ik als antwoord dat ik al een account heb .Ik kom dus niet bij de patronen en ik zie de afbeelding maar gedeeltelijk . Ik kan dus verder niet helpen

kunt ge er niet ergens op wachtwoord vergeten klikken?
ik ga me niet uitloggen daar want dan heb ik hetzelfde probleem denk ik.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2015 om 18:03
Bij mij gebeurt dat met het Kruidvat. Ik kan geen aanbiedingen meer activeren, want ze kennen mijn wachtwoord niet. En als ik op wachtwoord vergeten klik, kom ik op een pagina die verlopen is. Ze stoppen hun spul maar waar de zon niet schijnt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2015 om 19:31
hoi, deze moet te doen zijn!
gewoon t patroon downloaden en printen, bij charami zijn vertaal dingen te vinden! en wij hellpen graag, kijk ook eens bij ff voorstellen!
Back to Top
Kathy65 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kathy65 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 09:16
Beste allemaal, reageer zo laat omdat ik niet kon inloggen gisteravond maar vanochtend deed hij het weer.
heel, heel hartelijk dank voor alle aanwijzingen die jullie hebben gestuurd. ik vertrek morgen voor 6 weken en had graag de cape mee willen nemen om te haken. Dit zal echter niet meer gaan lukken, maar wat in het vat zit verzuurt niet en de wol heb ik al. Jullie hebben het steeds over een welkoms site maar die kan ik helaas niet vinden. ik ben ook niet echt handig op de computer geef ik maar eerlijk toe. 
In ieder geval, mocht ik ooit zo ver komen dat ik hem heb gehaakt zal ik er zeker een foto van posten.
In die tussentijd, als ik ergens onderweg wifi heb zal ik graag inloggen op deze site, dan word ik er vanzelf handiger in. Big smileBig smileBig smile

Back to Top
Kathy65 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kathy65 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 09:18
Heel heel hartelijk bedankt voor alle aanwijzingen. ik kon helaas niet eerder reageren. Gisteren kon ik niet inloggen en het bericht wat ik net wilde sturen gooide hij eruit omdat het SPAM zou zijn.
ik vertrek morgen voor 6 weken en had de cape graag onderweg willen haken, maar dat gaat niet meer lukken. Ik heb al wel de wol dus eens gaat het lukken. nogmaals allemaal heel hartelijk dank voor de reacties en onderweg, als ik wifi heb, kom ik zeker op de site.Big smile
Back to Top
Kathy65 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kathy65 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 09:20
jullie hebben het steeds over "kijk bij voorstellen maar ik kan dat niet vinden. Sorry.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 09:51
als je ingelogd bent (want anders kan je die rubriek niet zien) dan klik je ofwel helemaal bovenaan op forum , ofwel in het bovente blauwe kadertje op forum home en dan kom je op de beginpagina met alle rubrieken. En daar staat onder tips en trucs de rubriek 'even voorstellen' met als belangrijkste topic de Hartelijk welkom (staat nu op de 2de plaat helemaal in hoofdletters.)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 10:03
Je kunt van alles op de forumsite aanklikken en dan weer terug met het witte pijltje in het blauwe rondje linksboven aan de bladzij. Er kan weinig misgaan. Klik je op ledenlijst, dan kun je in de zoekbalk je eigen codenaam intikken en dan vind je jezelf. Klik je op iemands naam, dan kun je met het balkje eronder haar profiel zien.

wat rozengeur.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 11:03
Originally posted by bep bep wrote:

deze?
http://www.ravelry.com/patterns/library/ruffled-shawl-cape

ziet er niet moeilijk uit, het zijn allemaal stokje.

Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 11:04

Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een
goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel.
Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij
Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere
hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je dan je profiel
bevestigen. Hoewel een aantal hun adres verwijderd hebben, nadat er vervelende Amerikaanse newby's opdoken.
Je kunt iemands email-adres opvragen via een PM.

Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook
in de regels van het forum vermeld wordt. Bovendien is dit een forum oftewel panel, dus een groep deskundigen
die over een onderwerp spreken en aan wie vragen gesteld kunnen worden. We zijn geen snelbuffet voor gratis
patronen. Kijk ook even in de reacties van anderen in het topic of daar al een antwoord staat.

Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je
aangeven dat je een patroon, boek, wol, of tijdschrift zoekt. Links geeft links met patronen, die niet illegaal
zijn. Koffiecorner is om over van alles en nog wat te kletsen.

Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken,
je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Je kunt je eigen reacties wijzigen
door rechtsboven Post options aan te klikken en dan wijzig bericht.Overigens zou het erg leuk zijn, als je in
je profiel je leeftijd en je hobbies zou vermelden. Je locatie (land) is ook wel handig, als we kooptips willen geven.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 11:06

Deze welkomsttekst en de link naar charami

Back to Top
Kathy65 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kathy65 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 12:31
Sorry, ik krijg het niet voor elkaar. De site werkt niet goed op mijn computer. Ik moet minstens 10 keer inloggen voor hij het pakt enals ik op het paarse vakje home klik kom ik in de winkel. Ik wil er nu geen energie meer insteken want mijn to do list is nog ellenlang en morgen vertrek ik. Ik stel me hier even voor. Ik ben Kathy 68 jaar en sinds een paar maanden ben ik aan het haken geslagen en ik vind het ontzettend leuk. Ik ben, uiteraard, met pensioen en morgen trekken we op uit met onze caravan. Ik blijf ongeveer 6 weken weg maar af en toe heb ik misschien wifi onderweg.
Ik neem nu maar wol mee voor een sjawl, die ik in entrelac ga haken. Ook een nieuwe uitdaging. 
Iedereen heel hartelijk dank voor alle support en na de vakantie ga ik aan computer zitten met mijn  dochter. Tot schrijfs. 

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 14:26
helemaal bovenaan moet je op forum klikken (is idd paars dan)
en anders op forum home in het blauwe kadertje dwars over het hele blad.

Waarschijnlijk vergeet je de 'I agree de forumvoorwaarden' op ja te zetten en dan geraak je ook niet binnen. Die staat altijd op nee en als je wilt inloggen moet je die ook aanvinken op ja.

Veel plezier op de 'trektocht' en met de nieuwe uitdaging, de entrelacsjaal.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 16:08
Welkom Kathy65!
Je doet in elk geval ontzettend je best en het gaat je vast nog wel een keer lukken om hier wegwijs te worden.
Nu eerst lekker met de caravan er op uit en genieten van vakantie (neem ik aan).
Succes met je sjaal. Heb even gegoogled en dat ziet er leuk uit.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2015 om 17:58
Het gaat vast lukken na de vakantie en je dochter is ook welkom op het forum, als handwerkster of als jouw helpster.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.734 seconden.
Lang Yarns