vraag rugpand patroon |
Reageer |
Autheur | |
JanetSimone
Duizendpoot Lid sinds: 31 Mei 2012 Status: Offline Points: 104 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Mei 2015 om 18:43 |
Goedenavond,,ik heb een vraag over patroon 158-30 op drops.
Kan ik het gehele rugpand ook verticaal breien? Zo ja hoeveel st. Moet ik dan opzetten en moet ik in het eerste stuk al meerderen? ik wil graag een recht schouder, ik heb het idee dat het nu je zo breed kan maken, aangezien ik licht mollig ben wordt het misschien nog breder. zouden jullie eens naar dit patroon kunnen kijken. Gr, Janet |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij dit patroon zou ik er dus nooit aan beginnen het hel effect is weg. Als je het toch wil zul je een proeflapje in patroon moeten maken en daarna gaan rekenen. Je hebt de schematekening van het patroon en die maten kun je dan als basis nemen. Zomaar in het wilde weg zeggen hoeveel steken enz je moet nemen lijkt mij een tamelijk riskante aangelegenheid. Succes.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
je zou het achterpand, hetzelfde kunnen breien als het voorpand en dan in het midden aaneen zetten. anders vrees ik dat je een nieuw patroon zult moeten uitschrijven met al de veranderingen die je wilt. http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=158&d_id=30&lang=nl |
|
|
|
JanetSimone
Duizendpoot Lid sinds: 31 Mei 2012 Status: Offline Points: 104 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jullie hebben gelijk, ik maak m gewoon zoals ie daar bescreven staat
gr., Janet |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |