Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraag rugpand patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JanetSimone View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JanetSimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraag rugpand patroon
    Posted: 03 Mei 2015 om 18:43
Goedenavond,,ik heb een vraag over patroon 158-30 op drops.

Kan ik het gehele rugpand ook verticaal breien? Zo ja hoeveel st. Moet ik dan opzetten en moet ik in het eerste stuk al meerderen?

ik wil graag een recht schouder, ik heb het idee dat het nu je zo breed kan maken, aangezien ik licht mollig ben wordt het misschien nog breder.
zouden jullie eens naar dit patroon kunnen kijken.
Gr, Janet
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2015 om 20:25
Bij dit patroon zou ik er dus nooit aan beginnen het hel effect is weg.
Als je het toch wil zul je een proeflapje in patroon moeten maken en daarna gaan rekenen. Je hebt de schematekening van het patroon en die maten kun je dan als basis nemen. Zomaar in het wilde weg zeggen hoeveel steken enz je moet nemen lijkt mij een tamelijk riskante aangelegenheid. Succes.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2015 om 21:30

je zou het achterpand, hetzelfde kunnen breien als het voorpand en dan in het midden aaneen zetten.

anders vrees ik dat je een nieuw patroon zult moeten uitschrijven met al de veranderingen die je wilt.

http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=158&d_id=30&lang=nl
Back to Top
JanetSimone View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JanetSimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2015 om 22:59
Jullie hebben gelijk, ik maak m gewoon zoals ie daar bescreven staat
gr., Janet
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.875 seconden.
Lang Yarns