Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

uitleg patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
cdiontje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cdiontje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: uitleg patroon
    Posted: 18 Mei 2015 om 10:40
Ik ben met patroon drops 24-kinder bolero aan het haken maar snap niks van het patroon.
Is er iemand die mij dit stap voor stap kan uitleggen?
Alvast bedankt!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2015 om 10:53
je zal toch meer info moeten geven eerst dan alleen maar drops 24- kinder bolero. Want er staan er verschillende op onder nummerke 24.

En helemaal niks of ergens maar een stukje niet?

Bij drops staan er meestal instructievideo's naast die je kan bekijken en onderaan is er een opmerkingenveld en daar kan je ook op klikken en scrollen en kijken of er al een antwoord is op een soortgelijke vraag.
Back to Top
cdiontje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cdiontje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2015 om 10:57
Hallo ik had de link erbij gezet maar doet het dus niet. Het gaat om een roze kinderbolero.
model nr. R-035-bn
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2015 om 11:09
24-19 dus denk ik

http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=s24&d_id=19&lang=nl

onder het schema staat
heeft u hulp nodig? als je dan goed kijkt staat opmerkingen een beetje vetjes en als je dan daar op klikt krijg je een venster dat je kan invullen maar als je scrolt heb je de vragen (ook nederlandse) en een video die ze als antwoord geven.

misschien eerst daar eens kijken en dan proberen en dan als je echt niet verder kunt terug hier vragen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2015 om 19:31
Als je nu eens zegt wat je precies niet snapt kan ik proberen het uit te leggen. Zo in het wilde weg heeft geen zin. Ik weet immers niet hoeveel haakkennis je hebt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
cdiontje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cdiontje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2015 om 21:57
Hallo, ik heb alles al bekeken. Wat ik niet snap is de uitleg via de tekening.
Ik zou graag steek voor steek willen weten wat ik moet doen, dus schriftelijk ipv een tekening.
Zou dat kunnen?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2015 om 22:55
Ik heb deze gehaakt, vond het niet zo moeilijk. Je hoeft niet via de teltekening te werken, in de tekst staat het volledig uitgeschreven.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2015 om 22:56
Sorry hoor, maar dat ga ik echt niet doen een heel patroon uitschrijven. Er staan tekentjes. Er staat wat ieder tekentje voorstelt. Er staat daarna duidelijk wat je doen moet. Dus, gewoon met een proeflapje beginnen en oefenen. en als je dan niet verder kunt, kom je terug.  
Ga verder in patroon volgens telpatroon A.1 – begin met toer gemarkeerd met een pijl als volgt: a over de eerste 4 st, b tot er 5 st over zijn, haak dan c. Er zijn nu 6-7-8 herhalingen van het patroon. Herhaal de volgende 4 toeren van het telpatroon tot het werk ongeveer 14-16-18 cm meet.  

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2015 om 11:43
Je kunt het patroon toch zelf uitschrijven, blokje voor blokje? Zo leer je het meteen kennen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2015 om 14:34
Je wol in een speciaalzaak kopen en vragen of ze je willen helpen . Je kunt dan ZIEN hoe het werkt dat helpt vaak al .

Vragen of er een breicafe in de buurt is waar mensen komen die het uit kunnen leggen terwijl je er met je neus bovenop staat dan valt het kwartje vaak ook wel .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns