Bambi (=geregeld) |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
hihihi is dat het :D Fijne pasen!!
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, da's een goeie Magtelt
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Noek
Newbie Lid sinds: 11 Maart 2015 Locatie: Lebbeke Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou ook zeer graag het patroontje van deze bambi hebben. Mijn dochter is zwanger en wil voor bij de geboorte alles met bambies en ik wou haar verrassen met een gehaakte bambi. Als er kosten zijn wil ik die gerust betalen. Alvast bedankt!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij worden er diverse bambi's genoemd, onder andere 1 op Ravelry - dus kijk even of je die nog vinden kunt, je zult het daar kunnen
downloaden (met of zonder betalen, dat is afhankelijk van het patroon). Je kunt ook gewoon op Ravelry zoeken naar bambi - wie weet
vind je een nog wel leukerder patroon.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hobbydoos had een hertje . Even bovenaan kijken op patronen voor het plaatje . Maar dat is niet meer leverbaar . Het stond in een boekje wilde dieren haken geloof ik
Misschien nog in de bieb of bij de kringloop . Je hoeft geen lid te zijn van de bieb om boekjes in te kijken en een kopie is vlug gemaakt |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |