Link plaatsen |
Reageer |
Autheur | |
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 November 2014 om 20:18 |
Wil iemand me nog eens uitleggen hoe ik een link plaats, zie de celtic knot ...ik had begrepen dat er URL voor en achter moest maar het lukt me niet...blond blond met veel grijs er door heen
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt gewoon de link kopiƫren en plakken, dan selecteren en op het eerste symbool links boven het bericht dat je aan het schrijven bent (een soort wereldbol met peperclip) klikken. Dan komt er een popup, klik op o.k. en je link is een aanklikbare link. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
je kunt ook typen:
[ img] link [/ img] maar dan zonder spaties :) |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Img tussen de gebroken haakjes is voor een plaatje.
Voor een link vervang je de img en /img door url en /url. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |