vraagje |
Reageer |
Autheur | |
maaiketoech
Newbie Lid sinds: 25 Augustus 2014 Locatie: lokeren Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 September 2014 om 16:23 |
Heeft er al iemand een trui gebreid van boven naar onderen dus beginnen aan de hals
Heb zo een model van hobbydoos maar durf er niet aan beginnen |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, maar ik wilde dat wel heel graag - maar iedere keer dat ik zo'n top-down boek voor mijn verjaardag vroeg . . .
Het schijnt vooral makkelijk te zijn met passen, je kunt de trui beter passen terwijl je bezig bent.
Als het een erg mooi model is en je kunt goed meerderen dan zou ik het gewoon proberen, voor alles is een eerste keer
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
welkom maaiketoech. ik heb zo nog nooit een trui gebreid maar als het best te doen is laat je het dan weten? ik zou denken als het via een patroon is dat het niet kan mis gaan. gewoon doen!!!!
misschien dat er al wel anderen zijn die het zo gedaan hebben. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zelf heb ik het nog nooit gedaan ,maar mijn moeder deed dit altijd op die manier ook de mouwen omdat je het werk dan makkelijker kon verlengen en dat was handig met kindertruien .
Heb je een nr of iets anders waar we het patroon kunnen nalezen ??? |
|
maaiketoech
Post Options
Thanks(0)
|
Het is model eir drops design met noors patroon nr ne 153 het is een trui met nepal wol van drops
ben er toch maar aan begonnen zal jullie op de hoogte houden is voor mij de eerste keer ben nu nog aan een trui bezig met reekop zal eens probefen om een foto te posten |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.garnstudio.com/lang/us/pattern.php?id=6647&lang=us
de deze dus? na lang zoeken de deze gevonden dus ik hoop dat het dan ook deze is. |
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze? http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=156&d_id=12 Mooie trui en veel succes!
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt. Zelf heb ik dit nog nooit gedaan maar ik ben benieuwd hoe je het gaat ondervinden c.q. ervaren.
Veel succes |
|
maaiketoech
Post Options
Thanks(0)
|
Ja het is deze ben begonnen aan de kol benieuwd
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een mooie trui zeg. Post je een fotootje als het af is?
|
|
woollymammoth
Duizendpoot Lid sinds: 14 Februari 2013 Locatie: Coevorden Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik heb vorig jaar zo'n trui van boven naar beneden gebreid. Niet die jij bedoelt, maar een andere :
Gewoon doen inderdaad, het was niet moeilijk. Succes! |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super mooi.mooie kleur ook!
|
|
maaiketoech
Post Options
Thanks(0)
|
Heel mooi woollymamoth ben dr aan begonnen maar hoe ik foto s moet opzetten zal ik eerst eens aan mijn kleindochter moeten vragen heb gisteren geprobeerd niet simpel precied
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |