Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakboek voor kind

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haakboek voor kind
    Posted: 17 September 2014 om 10:40
Mijn nichtje wil wel graag haken/breien, maar omdat ze niet naast de deur woont is het haar leren redelijk moeilijk. Dan is ze ook nog links,
of beter gezegd ze is links op mijn rechts - als ik links zou zijn en zij rechts zou het net zo erg zijn. Dus ik dacht hele volkstammen
zijn door de amigurimi's voor het haken gevallen en daar is vast wel een leuk boek over dat voor haar begrijpelijk is.
Snappen jullie mijn probleem . . . ik heb dat boek nog niet gevonden

Mijn vraag, weten jullie een boek over haken dat leuk en begrijpelijk is voor een smurf van elf jaar en dat ook nog te koop is ?

Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 10:51
Haakfeest voor kinderen Brenda Smits 9,95 en Ik leer haken van Lucinda Guy&Guy ook 9,95,die laatste heb ik ook een 11 jarige cadeau gedaan,was ze erg blij mee.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 20:21
Ik zou die twee boekjes moeten hebben en ook Haken voor Coole meiden, maar dan moet ik nog eens grondig zoeken. Voorlopig heb ik wel van Ondori iets van beesten haken. Een mooie gelegenheid om mijn boekenkast nog veel efficienter in te delen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 11:03
Dat boek van Ondori is alleen 2e hands verkrijgbaar - dat probeer ik nu even, als dat niets wordt kan ik altijd nog naar de boekhandel rennen.
Of het wordt een "en en" cadeau ipv "of of", tis maar goed dat mijn vader dit niet (meer) ziet. Of zou "en en" toegestaan als het om cadeaus gaat ?
Ik betwijfel het.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 13:32
Bieb: scannen \ kopiëren wat leuk \ handig is.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 13:46
ik zou een schriftje kopen en daar allerlie links van youtube filmpjes inzetten waar het linkshandig wordt voorgedaan. en voorts gemakkelijke patroontjes van tasjes en knuffels en ... uitprinten en erin plakken.
een haaknaald en wat wol erbij en alles in een gehaakt tasje steken en op het eerste blad het telefoonnummer van de hulplijn zetten
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 15:49
Originally posted by bep bep wrote:

ik zou een schriftje kopen en daar allerlie links van youtube filmpjes inzetten waar het linkshandig wordt voorgedaan. en voorts gemakkelijke patroontjes van tasjes en knuffels en ... uitprinten en erin plakken.
een haaknaald en wat wol erbij en alles in een gehaakt tasje steken en op het eerste blad het telefoonnummer van de hulplijn zetten
 Bep, het nichtje in kwestie woont in België, zal ik maar gewoon jouw telefoonnummer opgeven ? LOL
Af en toe gaat voor straf haar compu ook achter slot en grendel, dus ja wat hebbu dan aan utoeb ? Ik vind dat zelf soms te vlug gaan.
Ik heb nu een mini plastic box voor haar gekocht en ben van plan om daar een mini voorraad wol in te doen, gewoon van alle kleuren royal
uit mijn voorraad maak ik dan een bolletje en dat krijgt ze dan. Dat boek is eigenlijk meer bedoeld om haar te laten zien wat
mogelijk is, hopelijk lukt het haar dan ook om daar te komen. (Zonder dat ze het in een hoek gooit LOL)
Ze is ook jarig hè, dus het mag ook iets kosten - en ze krijgt alleen voor haar verjaardag een cadeau.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2014 om 09:57
Anders misschien het boekje Basisboek haken van Christel Krukkert
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2014 om 18:28
Ik heb zelf pas een dik jaar geleden leren haken en heb daarbij heel veel gehad aan het boek:
"Ik leer haken" van Lucinda Guy

http://www.bol.com/nl/p/ik-leer-haken/1001004006852083/

Is duidelijk erg geschikt voor beginners.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns