Yasmina van Scheepjeswol |
Reageer ![]() |
Autheur | |
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Januari 2021 om 11:45 |
Yasmina is acryl breigaren, geschikt voor breinaalden 2,5 en 3 ik zoek daarvan helder rood en wit en misschien een zachte beige, 1 bol per kleur is in principe voldoende maar als je meer kwijt wilt, wil ik het wellicht ook wel overnemen ben bezig me voor te bereiden op die race auto trui voor die kleine jongen en voor zijn zusje een trui met een L.O.L pop en trollen. ik heb al veel kleuren alleen rood en wit voor de auto en wit voor het poppenhaar ontbreken als je een rest andere acryl hebt of weet waar ik dat kan kopen in gewenste kleuren en naalddikte, hoor ik het ook graag ![]() of misschien zit je in een handwerkgroep op facebook en wil je het daar vragen...
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |