Alternatief voor Drops Lace |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Mei 2021 om 18:30 |
Helaas is mijn favoriete garen niet meer verkrijgbaar. Kan iemand mij een tip geven voor een vergelijkbaar garen?
Dus combinatie wol/zijde en op 50 gram een looplengte van ca 400 meter |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23699 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat is wel een heel lange looplengte voor 50 gram. Heb je al gebeld of gemaild naar bekende handwerkzaken? Naar de Hobbydoos of de Beekbergse Wolhal (Hobbygigant)? Meer ken ik niet, maar je kunt googelen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Je zou op ravelry kunnen zoeken, daar hebben ze van een boel garens de samenstelling en looplengte staan, als er dan iets bij staat, dan kun
je kijken of dat hier ergens te koop is
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23699 |
Of vragen of ze een staaltje sturen om te voelen en de dikte te bepalen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14110 |
Zouden ze bij Drops geen alternatief krijgen?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
misschien zit hier wat bij voor je? |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
@Lidwina: Ik had inderdaad al een alternatief verwacht, maar tot nu toe nog niet
@Carolina: bedankt voor het kijken, maar dat gaat vermoedelijk maar om 1 bolletje blauw. Dank zij een tip van Bep heb ik bij 2 webwinkels weer een voorraad kunnen opbouwen, dus ik kan voorlopig weer vooruit! ![]() |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Ik heb laatst nog Drops Lace besteld bij Hartje Winterswijk (zie hun website). Misschien hebben zij nog iets voor jou? Succes
|
|
![]() |
|
Dank je Dillianne voor de tip, maar op hun website staat niets meer.
Maar ik had met googlen gisteren uiteindelijk ook nog een 3e site gevonden, dus ik ben zodra de post morgen komt weer ruim voorzien. Mocht iemand echter nog een adresje weten voor 4 tot 6 bollen 4434 paars/violetmix dan hoor ik het graag ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |