Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroontjes gezocht.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Yentlamigurumis View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yentlamigurumis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroontjes gezocht.
    Posted: 05 November 2013 om 17:39
Hallo !

Is er iemand die me het patroontje van Maggie the owl kan bezorgen in het nederlands?
Het is een gehaakte uil met allemaal granny squares.
Of als er iemand een ander dier heeft met granny's.. Vind deze zo leuk!.
Ook ben ik opzoek naar het patroontje van de gehaakte trol.

Alvast bedankt.
groetjes
Yentl

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2013 om 17:46
Maggie the owl is een kooppatroon en kan/mag dus niet gedeeld worden, hier is het te koop :
vertalingen van haaksteken kun je vinden op charami.com, deze gebruik ik ook...
eens je er ene hebt vertaald, dan gaat er een wereld aan patronen open en vind je er overal op het net, ook heel veel gratis!!
de meeste dieren met granny's zijn kooppatronen. Hier en daar vind je er wel een gratis op een Russische site, maar opgelet voor pc-virussen!!!

eens je een Engels patroon hebt, en je hebt problemen met vertalen, dan kan je het gedeelte dat je niet begrijpt hier gerust neerpennen zodat we je kunnen helpen met de vertaling :-) 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2013 om 18:37
Ik ken iemand die heeft het nijlpaard gemaakt zonder het echte patroon. Goed gekeken naar de afbeeldingen en het commentaar dat men geschreven had bij de projecten op Ravelry. Ik zie dat er van de uil ook een heleboel gemaakt zijn. De African Flower, het soort granny dat gebruikt is voor de uil, is overigens een gratis patroon op Ravelry. Succes.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2013 om 18:52
dit is inderdaad zo. Op ravelry zie je de creatie meestal vanop verschillende poses.
als je dan goed kijkt, dan zie je wanneer je een 5-hoek, 6-hoek, 7-hoek,.... moet gebruiken.
een paar notities van nemen en je kan starten.
Trouwens het maakt niet uit welke 5/6/7/... hoek je gebruikt, als de zijden maar evenlang zijn....

ben benieuwd :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.387 seconden.
Lang Yarns