wie kent dit patroon |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Maar tussen elke lange vaste heb je toch een grijze boog met meer dan 1 losse gehaakt ?
|
|
![]() |
|
parchita ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 08 November 2013 Locatie: tongeren Status: Offline Points: 9 |
Bedankt voor het voorbeeld!!!
omdat ik nog maar een beginner ben, wil ik toch even vragen is dit wel iets voor mij? lijkt me toch wel moeilijker dan ik dacht.. ![]() is er iemand die het schema wil opschrijven (liefst stap voor stap)
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
@ dine,
nee hoor, 1 lange vaste - 1 losse - 1 lange vaste :-) @ parchita, ik vond het zelf niet zo eenvoudig, zeker de keerpunten niet. dus mocht ik in jou schoenen staan zou ik zeker eerst iets anders proberen.... ik heb wel enkele voorbeelden maar die kan ik niet naar je toezenden omdat je mailadres niet in je profiel staat. Dit kan je op die manier doen : linksboven op 'member control panel' drukken, klik dan op 'bewerk profiel', scroll dan zachtjes naar beneden tot je 'windows live messenger' ziet staan, plaats daarnaast je mailadres onderaan 'update profiel' niet vergeten klaar :-) alleen ingelogde hobbydoosjes kunnen dat mailadres zien hoor en je iets toezenden :-) |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
hier vind je er 262 mét tekening :-)
patroon 140 in deze reeks is praktisch identiek dan het voorbeeld op je foto!!!! Misschien dat het je met de tekening wel lukt!! zeker eens het proberen waard :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
parchita ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 08 November 2013 Locatie: tongeren Status: Offline Points: 9 |
Lollibol, ik heb mijn profiel aangepast.. dus alle leuke ideetjes zijn welkom :-)
dank je wel voor de link met patroontjes, ik ga er zeker eens naar kijken. Hoe kan ik foto's uploaden, want het is inderdaad leuk om te laten zien wat je gemaakt hebt
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23707 |
Sommige bibliotheken hebben boeken met diverse haaksteken, je zou eens kunnen bladeren; misschien kom je dan juist dit patroon tegen. Het leek me wel dat er bij de hand gemeerderd wordt. Maar dat vraag je dan maar weer aan ons als je zover bent.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
ik heb de foto gekopieerd opgeslagen en uitvergroot, maar dan zie ik geen stokjes ?
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |