Bloemenzee |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Liesanne88 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 23 Juni 2021 Status: Online Points: 344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 6 hours 14 minuten geleden om 15:41 |
![]() De laatste tijd niet veel op het forum geweest, maar mijn handen blijven altijd bezig. Afgelopen week deze leuke bloemen gehaakt voor de verjaardag van m'n schoonmoeder. En verder ben ik bezig met oude restanten katoen wat van mijn oma heb gekregen paar jaar terug op te maken. Ik wil er een soort lappensprei van maken
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prachtige bloemen! En wat een leuk idee voor die restanten katoen.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Liesanne88 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 23 Juni 2021 Status: Online Points: 344 |
De bloemen zijn gehaakt met een pakket van de action. Niet de beste kwaliteit garen, maar dat mag je ook niet verwachten voor 5 euro voor het hele pakket
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5790 |
Heel leuk. De lapjes ook ben benieuwd het eindresultaat.
Bloemenpakket heeft mijn dochter ook nog staan maar nog geen tijd gehad om te beginnen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |