Haken boogie night vest drops 241-24 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Koetje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 29 Juni 2025 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Juli 2025 om 21:00 |
Hallo,
Ik ben nieuw hier en hoop dat iemand me kan helpen met mijn haakwerk; Ik snap niks van het patroon, er moet geminderd worden voor het armsgat: Er staat haak 1 losse, haak halve vasten over de eerste 12 steken,schema A1C, A1B 9 keer, A1A er zijn 12 steken over, keer het werk= 67 steken Dan staat er achter lees tip voor het minderen. Er staat bij minderen iets heel anders: haak 1 losse, haak halve vasten over de eerste 6 of 3 steken in de herhaling, haak 5 losse en ga verder met A1B. Ik weet nu niet wat ik aan moet houden, 6 of 12 steken minderen? En moet ik dan de volgende toer herhalen? En wat bedoelen ze met die 9 keer? Ik hoop dat iemand me weer op weg kan helpen... |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12148 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=11367&cid=7
1 iets kan ik al ophelderen :met die negen keer bedoelen ze juist hetzelfde als in het stuk voordat ge aan de armsgaten begint. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |