vraag over schouderbies |
Reageer ![]() |
Autheur | |
annaj ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 5 hours 17 minuten geleden Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 5 hours 15 minuten geleden om 18:15 |
Ik probeer een spencer te breien (baby). Nu staat er in het patroon dat ik een schouderbies los moet breien (dus weer steken opnemen die ik eerder afgekant heb). Waarom zou ik niet door kunnen breien?Het lijkt me fijner dat het uit 1 stuk is. Wat zou er mis kunnen gaan als ik doorbrei?
Dit is de instructie van de apart gebreide bies: ( De hals: Neem 54-66 st op (deelbaar door 4+2) (vanaf de rechter schouder) langs de hals
met breinld 3.5 mm en Karisma: Brei 2 nld ribbelst (begin op de verkeerde kant) en brei dan
5 nld boordst met 1 kantst aan weerskanten. Kant losjes af in patroon.) Schouderbies op het achterpand: Neem 16 – 24 st op (deelbaar door 4) langs de rechter
schouder van het achterpand (ook boven de hals- en armsgatboord) met breinld 3.5 mm en
Karisma. Brei 5 nld boordst met 1 kantst in ribbelst en 2 r st aan weerskanten (gezien op de
goede kant ). Brei vervolgens 2 nld ribbelst en begin op de goede kant . Kant af. Betekent dit dat je ook steken van halsboord en armsgatboord meeneemt en dat het dan meer een geheel wordt?
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |