Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenvragen over weblog

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: vragen over weblog
    Posted: 03 Oktober 2009 om 18:47

Ik heb net een poging gedaan om een weblog aan te maken maar ik zit met wat vragen. Misschien zijn er hier mensen met een weblog die me kunnen helpen?

1. Kun je bij links zomaar sites vermelden of moet je daar eigenlijk eerste toestemming voor vragen?
2. En hoe zit dat met weblogs van anderen? Kun je die zomaar vermelden in een lijst of vraag je daar ook toestemming voor?
3. Er staat standaard een list in met 'volgers'. Is het verstandig om dit te laten staan of wordt dat misbruikt voor reclames of zo en kan ik hem beter verwijderen?

Ik heb mijn weblog gemaakt bij google en de tijd klopt totaal niet. Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen?

Er staat nog niets zinnigs op hoor, ik hoop morgen wat foto's te plaatsen maar als je al wilt kijken dan is dit het adres:

http://minekeswerkjes.blogspot.com/

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2009 om 19:20
ik kan je hier niet helpen maar vind het wel leuk voor je
wie weet dat ik dat ook ooit nog eens ga maken

veel plezier en succes ermee
als je je blog toevoegt aan jou profiel staat hij onderaan
elk berichtje van jou toch??
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2009 om 19:25
Nee, hij komt niet onderaan te staan maar onder de knop 'www'. Daar kun je je website of je weblog vermelden.

Het is voor mij ook maar een probeersel hoor, ik weet nog niet of het wat wordt ..... time will tell.
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2009 om 19:58

Hoi Mieneke :-)
Je kunt zomaar sites vermelden, ik neem aan dat sites dat helemaal niet erg vinden; ze willen toch allemaal het liefst zoveel mogelijk bezoekers, dus zullen allang blij zijn met een eervolle vermelding!
Over het algemeen worden weblogs van anderen ook wel genoemd, als je dat graag wilt of je volgt die weblog. Je kunt natuurlijk altijd even mailen: vind je het leuk als ik je link op mijn weblog plaats? maar de meesten zullen dat prima vinden. Het staat immers allemaal openbaar en is voor een ieder vindbaar. Ik denk toch ook dat jij graag veel bezoekers wilt op je weblog, want het is leuk om reacties te krijgen van mensen op je werkjes en dergelijke :-)
Wat betreft die lijst met volgers, misschien kun je gewoon kiezen wat jij prettig vindt of het even aankijken? Het maakt volgens mij niet uit wat je ermee doet, dus kijk gewoon hoe jij het het mooist vindt.

Ik ga nu eventjes je weblog bekijken, ben benieuwd

Veel liefs

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2009 om 19:59
Nou wordt al leuk toch! ben benieuwd, zal zeker nog weer eens terugkomen om te kijken wat er staat.
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2009 om 20:29
Bedankt voor je advies. Ik denk eigenlijk er ook zo over maar ik weet niet wat de etiquetten zijn wat dit betreft.
Back to Top
NaJa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 09:50

Hoe meer links naar je site hoe liever. Als mensen niet willen dat anderen op hun site/blog terecht komen, maken ze hem privé.

Tijd enzo dacht ik dat je bij instellingen of bij je profiel kan aanpassen. Er staat ergens in welke tijdzone je zit.

Groetjes

Nathalie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns