Bloem haken met bobbel |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Nancy Louise ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2022 Status: Offline Points: 85 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 hours 51 minuten geleden om 20:42 |
Hallo allemaal! Ik heb een vraag. Ik moet een bloemknop haken met bobbelsteek. Dit is het patroon. Haak van boven naar beneden. Ronde 1: 5 v in een mr. Ronde 2: 1 bob en 1 v in elke st. (5 bobbels) (10) Ronde 3: 1 bob en 1 v in elke st. 10 bobbels) (20) Rondes 4-5: * 1 bob in de volg st, 1 v* 10 keer (20) Ronde 6: *mind 1 v* 10 keer (10) Vul de bloem. Ronde 7: *mind 1 v* 5 keer (5) Nu is mijn vraag of ik die vaste na de bobbel 'strak, los of normaal moet haken. Daarmee bedoel ik of ik de draad strak moet aantrekken van die vaste om een bobbel te krijgen. Ik weet niet of ik het goed uitleg, ik hoop maar dat iemand het begrijpt... ![]() Alvast heel erg bedankt voor uw reactie of antwoord. Groetjes Nancy |
|
![]() |
|
Nancy Louise ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2022 Status: Offline Points: 85 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mijn vraag is 63x bekeken ... en helemaal niemand heeft enig idee???
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |